Browsing by Subject "Secondary education"
Now showing items 1-7 of 7
-
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού animation "Το ταξίδι της ηλεκτρικής ενέργειας" από μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2015-06)Προγράμματα που αξιολογούν τον επιστημονικό εγγραμματισμό των μαθητών, δεν αξιολογούν μόνο τις επιστημονικές γνώσεις και ικανότητες των μαθητών, αλλά και το ενδιαφέρον τους προς τις Φυσικές Επιστήμες. Στην προσέγγιση ... -
Διδασκαλία της χημείας σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές ανάγκες σε τμήματα ένταξης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-06)Η Χημεία είναι ένας από τους σημαντικότερους επιστημονικούς κλάδους. Η αφηρημένη φύση της, σε συνδυασμό με άλλες δυσκολίες (π.χ. η μαθηματική φύση μεγάλου μέρους του αντικειμένου της) καθιστά δύσκολη και με υψηλές απαιτήσεις ... -
Η δημιουργικότητα στη δημιουργία παραμυθιού: Από το Νηπιαγωγείο στο Λύκειο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-01-27)Η συγκεκριμένη εργασία αποπειράται να διερευνήσει τη δημιουργικότητα και τις εκφάνσεις της σε μαθητές Νηπιαγωγείου και Λυκείου στα πλαίσια υλοποίησης μιας δραστηριότητας δημιουργικής γραφής. Αυτό το οποίο εξετάζεται είναι ... -
Κοινωνιολόγοι ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης (ΕΑΕ): οι απόψεις τους για το ρόλο και την λειτουργικότητά τους στα Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-02) -
Μελέτη της εξέλιξης των διδακτικών απόψεων και πρακτικών των εκπαιδευτικών κατά την εφαρμογή έτοιμων "καλών διδακτικών πρακτικών"
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015-07-07)Η παρούσα έρευνα συνιστά μια μελέτη περίπτωσης της εξέλιξης των διδακτικών απόψεων και πρακτικών ενός εν ενεργεία εκπαιδευτικού φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Παρακολουθείται και σκιαγραφείται η πορεία ... -
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπ/σης για το θεσμό του μέντορα νεοδιόριστου εκπαιδευτικού: εμπειρική διερεύνηση και συγκριτική αποτίμηση
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2014)Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία επιχειρεί να διερευνήσει θεωρητικά και εμπειρικά την αναγκαιότητα της εισαγωγής του θεσμού του μέντορα νεοδιόριστου εκπαιδευτικού στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση. Με ... -
Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών της Νεοελληνικής Γλώσσας για την Α΄ Λυκείου (2011) και η Τράπεζα Θεμάτων (2014): συνύπαρξη ή αλληλοαναίρεση;
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-09-15)Στην παρούσα εργασία έγινε μία προσπάθεια μελέτης δύο νέων εκπαιδευτικών μέτρων και της μεταξύ τους σχέσης, για να διαπιστωθεί αν και κατά πόσο μπορούν να συνυπάρξουν. Τη βάση αποτέλεσε το νέο Πρόγραμμα Σπουδών για το ...