Now showing items 1-10 of 10

    • Content marketing: μελέτη και σύγκριση δύο επιχειρήσεων 

      Κορτσάρη, Αλεξάνδρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, 2022)
      Η ταχεία εξέλιξη των Social Media και η συνεχείς αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν οδηγήσει στην αύξηση της δύναμης της γνώμης των χρηστών και της επιρροής που ασκούν στις επαφές τους. Η ευρεία χρήση του ...
    • Digital Marketing και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης 

      Καραμήτσου, Ελένη; Συκιώτη, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Στην εργασία αναλύεται η έννοια του Digital marketing και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αρχικά γίνεται αναφορά, στην έννοια και τον ορισμό του marketing, στο Marketing Plan (σχέδιο marketing), στο μείγμα Marketing και ...
    • Selfies και ψηφιακή αναπαράσταση του εαυτού μας 

      Πασσαλής, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)
      Στη παρούσα εργασία αναλύεται θεωρητικά και ερευνητικά το θέμα «Selfies και Ψηφιακή αναπαράσταση του εαυτού μας». Στη θεωρητική επισκόπηση του θέματος παρουσιάζεται η ιστορική εξέλιξη της αυτοπροσωπογραφίας ,selfie ως προς ...
    • Αντιδράσεις καταναλωτών σε επιχειρησιακές κρίσεις: η περίπτωση της United Airlines 

      Κώτσιας, Ηρακλής – Ορέστης; Παπαδουράκη, Θεονύμφη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να αναλύσει και να μελετήσει τους τρόπους μέσω των οποίων οι σημερινοί επικοινωνιολόγοι καλούνται να αντιμετωπίσουν μια κρίση. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα μας μελετά τη διαχείριση των ...
    • Εταιρείες δημοσίων σχέσεων στο διαδίκτυο 

      Μολλά-ογλού, Μπεράι (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τις Εταιρίες των Δημοσίων Σχέσεων στον Διαδίκτυο. Στο κεφάλαιο 1ο παρουσιάζεται η έννοια των Δημοσίων Σχέσεων. Στο κεφάλαιο 2ο παρουσιάζονται η έννοιες Διαδίκτυο και Δημόσιες Σχέσεις. ...
    • Λόγος και πανδημία: η αναπαραγωγή και επίδραση της ψευδοεπιστήμης στην αντίληψη των πολιτών 

      Κομπινόγλου, Μαρία - Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
      Η πανδημία του κορωνοϊού συνοδεύτηκε και από μία πανδημία παραπληροφόρησης και ψευδών ειδήσεων. Ένας από τους τρόπους με τους οποίους συμβαίνει αυτό είναι μέσω της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα μέσα κοινωνικής ...
    • Ο ρόλος των ψηφιακών μέσων στην προώθηση των κινηματογραφικών προβολών 

      Ανανιάδης, Βασίλειος; Καραμάνης, Θωμάς (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-02)
      Αναμφίβολα, τα ψηφιακά μέσα έχουν επηρεάσει σημαντικά την κινηματογραφική βιομηχανία, σε όλα τα επίπεδα ποικιλοτρόπως. Ιδιαίτερα σημαντική φαίνεται ότι είναι η επιρροή που ασκούν στα άτομα νεαρής ηλικίας, όσον αφορά τον ...
    • Συμπεριφορά καταναλωτή και μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες 

      Καδή, Δέσποινα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Το κύριο χαρακτηριστικό της σύγχρονης εποχής είναι η τεράστια ανάπτυξη της τεχνολογίας, ιδιαίτερα η ανάπτυξη του Διαδικτύου. Για πολλούς ανθρώπους, το Διαδίκτυο είναι ένα ουσιαστικό μέρος της σύγχρονης καθημερινής ζωής. Η ...
    • Συντροφικές σχέσεις κατά την αναδυόμενη ενηλικίωση και μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Μία ποιοτική μελέτη 

      Κωστοπούλου, Χριστίνα; Kostopoulou, Christina (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-06)
      Η αναδυόμενη ενηλικίωση είναι ένα αναπτυξιακό στάδιο το οποίο εκτείνεται από τα 18 έως τα 29 έτη και διαφοροποιείται από την εφηβεία και την ενήλικη ζωή. Κατά το στάδιο αυτό μια από τις βασικότερες ανησυχίες των ατόμων ...
    • Ψηφιακό μάρκετινγκ για καταστήματα αθλητικών ενδυμάτων και υποδημάτων 

      Κιάφα, Άντζελα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών., 2022)
      Στην εργασία, αρχικά αναγράφεται, η έννοια του «παραδοσιακού» μάρκετινγκ με μια ιστορική αναδρομή. Επίσης, αναλύονται οι κυριότερες κατηγορίες του Μάρκετινγκ μαζί με τις στρατηγικές που μπορεί να ακολουθήσει κάθε επιχείρηση ...