Browsing by Subject "autism"
Now showing items 1-11 of 11
-
Ανάπτυξη κοινωνικών και αναπτυξιακών δεξιοτήτων με διαταραχές αυτιστικού φάσματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-06) -
Αξίες και ιδεώδη της ολυμπιακής παιδείας. Εφαρμογή ενός προγράμματος στο ειδικό δημοτικό σχολείο Νέας Προποντίδας Χαλκιδικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Η ένταξη των παιδιών με αναπηρία στο γενικό σχολείο είναι ένα κοινωνικό ζήτημα που αναζητά λύση. Η στάση των μαθητών/τριών χωρίς αναπηρία θεωρείται ένας από τους πλέον καθοριστικούς παράγοντες που επηρεάζουν την ένταξη και ... -
Αξιοποίηση ψηφιακών κοινωνικών ιστοριών στο πεδίο της Ενταξιακής Εκπαίδευσης: μια μελέτη περίπτωσης παιδιού με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)Περίληψη Ο αυτισμός είναι από τις πιο διαδεδομένες διαταραχές μεταξύ άλλων καθώς επίσης πως είναι μια διαταραχή που δεν θεραπεύεται πλήρως, αλλά το άτομο μαθαίνει να ζει και να μεγαλώνει με αυτό. Αρχικά στην παρούσα ... -
Η ένταξη των παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (Δ.Α.Φ.) στο ημερήσιο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία αναλύονται οι προϋποθέσεις της ένταξης των νηπίων με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος στο γενικό σχολείο . Το βασικό ερώτημα είναι τι πραγματικά συμβαίνει στην πράξη στην Ελληνική κοινωνία και ... -
Η επίδραση της μουσικοθεραπείας σε παιδιά με αυτιστικές διαταραχές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2022-09)Ο αυτισμός είναι μια διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή (ΔΑΔ) που επηρεάζει πολλές πτυχές της ανθρώπινης ανάπτυξης και εκδηλώνεται πριν από την ηλικία των τριών ετών. Η επικοινωνία είναι ένας από αυτούς τους τομείς. Υπάρχουν ... -
Η επίδραση της φυσικής αγωγής σε μαθητές στο φάσμα του αυτισμού: Μία πιλοτική παρέμβαση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-06)Η διαταραχή του φάσματος του αυτισμού (ΔΑΦ) είναι μια αναπτυξιακή αναπηρία που πλήττει 1 στα 68 παιδιά στις Ηνωμένες Πολιτείες (Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων). Τα παιδιά με ΔΑΦ έχουν ελλείμματα στην επικοινωνία και ... -
Μεθοδολογίες διδασκαλίας λειτουργικών μαθηματικών για μαθητές με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές συνυπάρχουσες με νοητικές δυσκολίες στο πλαίσιο λειτουργικών προγραμμάτων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018)Η έρευνα που ακολουθεί αποσκοπεί να διερευνήσει το εάν ένα παιδί με νοητική ανεπάρκεια αναμένεται να είναι σε θέση να αποκτήσει δεξιότητες αυτόνομης διαχείρισης αγορών και συναλλαγών, αν εκπαιδευτεί μέσα σε πραγματικές ... -
Ο αυτισμός στην παιδική ηλικία. Λεκτική και μη λεκτική συμπεριφορά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Στη παρούσα εργασία μελετάται « Ο Αυτισμός στην παιδική ηλικία. Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία». Ο Αυτισμός και οι συναφείς διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές που ανήκουν στο φάσμα του ΔΑΔ είναι χρονιές σοβαρές ... -
Οι ευάλωτες ομάδες στον κινηματογράφο: Μελέτη περίπτωσης κινηματογραφικού έργου για τον αυτισμό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-02)Η σύγχρονη θεώρηση της έννοιας του αυτισμού εστιάζει στην κατανόησή του ως μία από τις πιο διαδεδομένες και ευρέως μελετημένες νευροαναπτυξιακές διαταραχές. Η παρούσα μελέτη επιχειρεί μία αποδομητική προσέγγιση του ... -
Οι κοινωνικές ιστορίες ως εργαλείο προσαρμογής των παιδιών με αυτισμό στο περιβάλλον τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Η συγκεκριμένη εργασία αποσκοπεί στην ανάδειξη του θέματος των παιδιών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος και πιο συγκεκριμένα στο πώς συμβάλλουν οι κοινωνικές ιστορίες στην ομαλότερη προσαρμογή τους στο περιβάλλον. Οι ... -
Το παιχνίδι ως εργαλείο μάθησης σε παιδιά με αυτισμό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της λεπτής κινητικότητας των παιδιών με διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή. Για τον σκοπό αυτό, οργανώθηκε και εφαρμόσθηκε μια πιλοτική παρέμβαση σε ένα μαθητή έξι ετών, της ...