Now showing items 1-7 of 7

    • Η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης με εργαλείο το παραμύθι 

      Παπαμήλιου, Αντιγόνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται κυρίως με το παραμύθι και την χρησιμότητα του στο νηπιαγωγείο ως εργαλείο κριτικής σκέψης. Το παραμύθι αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι της παιδικής ηλικίας εδώ και πολλά χρόνια από ...
    • Η εικόνα στο σύγχρονο ελληνικό παραμύθι (2010-2016). Σημειωτική και παιδαγωγική ανάλυση 

      Ούρδα, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-01)
      Έχουμε ποτέ αναρωτηθεί τι είναι το παραμύθι; Όλοι μας στα παιδικά μας χρόνια έχουμε μεγαλώσει με τις αφηγήσεις των παραμυθιών που κατά καιρούς μας έλεγε η γιαγιά. Η αξία του παραμυθιού για το παιδί έχει επισημανθεί από ...
    • Η εικονογράφηση στη σύγχρονη παιδική λογοτεχνία 

      Καλκατζίκος, Μάριος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)
      Η εν λόγω εργασία ασχολείται με την εικονογράφηση στα σύγχρονα παραμύθια και πιο συγκεκριμένα αναλύει τον ρόλο και την λειτουργία αυτής μέσα σε σύγχρονα παραμύθια. Επίσης, αναφέρεται στα παραμύθια, στις κατηγορίες και τα ...
    • Η νεοελληνική λογοτεχνία στην εκπαιδευτική πράξη: διδακτικές δοκιμές δημιουργικής γραφής 

      Καραγκιοζάκη, Αθανασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
      Η ανάγκη συνύπαρξης ανθρώπων με διαφορετικές γλωσσικές ,φυλετικές, χρωματικές, πολιτισμικές ,θρησκευτικές , σωματικές και πνευματικές ανάγκες στο ίδιο κοινωνικό περιβάλλον είναι μια πραγματικότητα. Το κοινωνικό ζήτημα της ...
    • Ο διδακτισμός στην σύγχρονη παιδική λογοτεχνία 

      Γερακινάκη, Χρυσούλα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)
      Στην συγκεκριμένη εργασία το θέμα το οποίο διεκπεραιώνεται είναι αυτό του διδακτισμού και του τρόπου που εμπεριέχεται στην παιδική λογοτεχνία. Ξεκινώντας με τον όρο της παιδικής λογοτεχνίας η οποία αποτελεί στην ουσία το ...
    • Οι αυτοσχέδιες ιστορίες που χρησιμοποιούν οι νηπιαγωγοί για την υλοποίηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων 

      Κυριλλίδου, Σοφία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)
      Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τη χρησιμότητα και τον τρόπο χρήσης των αυτοσχέδιων ιστοριών στο νηπιαγωγείο. Αναλυτικότερα, με την ευρεία έννοια του όρου, οι αυτοσχέδιες ιστορίες ανήκουν στην οικογένεια των παραμυθιών. ...
    • Σύγχρονα και κλασικά παραμύθια. Η συγκριτική μελέτη στερεοτύπων 

      Ζαρπαλά, Αναστασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)
      Στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας, επιχειρείται να διερευνηθεί η διαφορά μεταξύ των κλασικών και σύγχρονων παραμυθιών. Τα βασικά χαρακτηριστικά, η ποικιλία θεμάτων και ο σχολιασμός δέκα επιμέρους παιδικών βιβλίων, αποτελούν ...