Now showing items 1-8 of 8

    • Ανάλυση λαθών στον γραπτό λόγο των δίγλωσσων μαθητών/τριών από την Ρουμανία 

      Μαλαματή, Ζιώγα; Malamati, Zioga (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-02)
      Βασικός σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η κατηγοριοποίηση και ανάλυση των γλωσσικών λαθών δίγλωσσων μαθητών. Πιο συγκεκριμένα η έρευνα αφορά δίγλωσσους Έλληνες μαθητές που ζουν στη Ρουμανία κατά την παραγωγή γραπτού ...
    • Αναθεώρηση γραπτού κειμένου σε παιδιά δημοτικού 

      Κολοκυθά, Παρασκευή-Αικατερίνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)
      Ευρήματα ερευνών επισημαίνουν πως η διδασκαλία στρατηγικών αναθεώρησης γραπτού λόγου μπορεί να συμβάλλει στην παραγωγή ποιοτικότερων και αποτελεσματικότερων γραπτών κειμένων. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει ...
    • Αντιμετώπιση του ζητήματος της ορθογραφίας από μαθητές Δημοτικού 

      Σίσκου, Πασχαλίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-02)
      Η εκμάθηση της ορθογραφίας υπό την παιδαγωγική οπτική αποτελεί ένα πολύ ενδιαφέρον ακαδημαϊκό, απροσδιόριστο έως όμως και ημιτελώς ανεξερεύνητο ζήτημα αναφορικά με την ελληνική γλώσσα. Μια γλώσσα η οποία είναι πολύμορφη, ...
    • Δημιουργική γραφή σε άτομα με ειδικές ανάγκες- Διδακτικές προτάσεις 

      Αλεξίου, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
      Στην παρούσα εργασία μελετάται ο ρόλος της δημιουργικής γραφής σε άτομα με ειδικές ανάγκες. Συγκεκριμένα, εξετάζεται η χρήση της δημιουργικής γραφής από μαθητές με ειδικές ανάγκες ως διδακτική προσέγγιση στη σχολική τάξη. ...
    • Διδακτικές προσεγγίσεις της δημιουργικής γραφής σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες 

      Παπαθανασίου, Λαμπρινή (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
      Η παρούσα μελέτη εξετάζει το ρόλο των διδακτικών προσεγγίσεων της δημιουργικής γραφής σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας μελετάται ο ορισμός και τα είδη των μαθησιακών δυσκολιών, οι ...
    • Διερεύνηση δεξιοτήτων και στρατηγικών παραγωγής γραπτού λόγου σε μαθητές/τριες Γυμνασίου 

      Καζάνα, Ευθαλία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)
      Η παρούσα μελέτη αποτελεί μια προσπάθεια διερέυνησης των στρατηγικών και δεξιοτήτων παραγωγής γραπτού λόγου που χρησιμοποιούν οι μαθητές του Γυμνασίου. Η παραγωγή γραπτού λόγου αποτελεί μια σύνθετη και πολύπλοκη διαδικασία ...
    • Η δημιουργική γραφή μέσα από παιχνίδι κίνησης και γνώσεως 

      Ρούδη, Ελένη; Roudi, Eleni (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία μελετά πως θα μπορούσαμε να φέρουμε τα παιδιά σε επαφή με την δημιουργική γραφή μέσα από ένα παιχνίδι. Έχει αποδειχθεί ότι η δημιουργική γραφή έχει πολλαπλά οφέλη στην ψυχοσύνθεση των ατόμων και ...
    • Συγκριτική ανάλυση των λαθών στον γραπτό λόγο ενηλίκων , αγγλόφωνων και γερμανόφωνων 

      Πουλικίδου, Ουρανία; Poulikidou, Ourania (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-01)
      Η παρούσα εργασία, η οποία εκπονείται στο Π.Μ.Σ των Επιστημών Αγωγής του Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης και του Τμήματος Νηπιαγωγών της Παιδαγωγικής Σχολής της Φλώρινας έχει ως θέμα μελέτης και έρευνας την προσέγγιση των ...