Η δημιουργική γραφή μέσα από παιχνίδι κίνησης και γνώσεως
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία μελετά πως θα μπορούσαμε να φέρουμε τα παιδιά σε επαφή με την δημιουργική γραφή μέσα από ένα παιχνίδι. Έχει αποδειχθεί ότι η δημιουργική γραφή έχει πολλαπλά οφέλη στην ψυχοσύνθεση των ατόμων και ιδιαίτερα των παιδιών, για τον λόγο αυτό θεωρείται ωφέλιμο να προσπαθούμε να εμπλέξουμε τα παιδιά σε τέτοιες. Στην παρούσα έρευνα κρίθηκε σκόπιμο να κινητοποιήσουμε τα παιδιά να ασχοληθούν με μία τέτοια δραστηριότητα μέσω ενός παιχνιδιού. Το παιχνίδι είναι ένα πολύ αποτελεσματικό διδακτικό εργαλείο καθώς προσφέρει πλήθος ερεθισμάτων και διασκέδαση, ο συνδυασμός των οποίων δίνει κίνητρο στα παιδιά που συμμετέχουν να συνεχίσουν να παίζουν και κατ’ επέκταση να συνεχίσουν να μαθαίνουν. Σχεδιάσαμε έτσι ένα ομαδικό παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού όπου μέσα από δοκιμασίες που εξασκούν διάφορες κινητικές δεξιότητες τα παιδιά θα έρθουν σε επαφή με θεωρία για την συγγραφή ιστοριών και στο τέλος θα κληθούν να συνεργαστούν και να γράψουν μία ιστορία αξιοποιώντας τα στοιχεία που αποκόμισαν._______________________________________________________________________________________________________________________This senior thesis delves into possible ways through which to bring children in contact with creative writing by means of a game. It has been proven that creative writing aids human mentality and, specifically, child mentality in multiple ways; owing to that, an attempt to get children involved with related activities is considered beneficial. It was deemed necessary for the purpose of this thesis to motivate children towards such an activity by means of a game. Play is an especially efficient teaching tool due to its pleasing nature and entailment of a number of stimuli. This combination urges the children involved to continue playing and, consequently, to keep on learning. We designed, thus, a group treasure hunt, in which the children, through a series of challenges that involve executing specific motor skills, will be familiarized with theory on how to write a story, until finally they are called to cooperate with each other in order to utilize the acquired clues and write a story.