• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Ιδρυματικό Καταθετήριο
    • Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Ιδρυματικό Καταθετήριο
    • Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η δημιουργική γραφή μέσα από παιχνίδι κίνησης και γνώσεως

    Thumbnail
    View/Open
    Eleni Roudi.pdf (1.122Mb)
    Date
    2022
    Author
    Ρούδη, Ελένη
    Roudi, Eleni
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία μελετά πως θα μπορούσαμε να φέρουμε τα παιδιά σε επαφή με την δημιουργική γραφή μέσα από ένα παιχνίδι. Έχει αποδειχθεί ότι η δημιουργική γραφή έχει πολλαπλά οφέλη στην ψυχοσύνθεση των ατόμων και ιδιαίτερα των παιδιών, για τον λόγο αυτό θεωρείται ωφέλιμο να προσπαθούμε να εμπλέξουμε τα παιδιά σε τέτοιες. Στην παρούσα έρευνα κρίθηκε σκόπιμο να κινητοποιήσουμε τα παιδιά να ασχοληθούν με μία τέτοια δραστηριότητα μέσω ενός παιχνιδιού. Το παιχνίδι είναι ένα πολύ αποτελεσματικό διδακτικό εργαλείο καθώς προσφέρει πλήθος ερεθισμάτων και διασκέδαση, ο συνδυασμός των οποίων δίνει κίνητρο στα παιδιά που συμμετέχουν να συνεχίσουν να παίζουν και κατ’ επέκταση να συνεχίσουν να μαθαίνουν. Σχεδιάσαμε έτσι ένα ομαδικό παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού όπου μέσα από δοκιμασίες που εξασκούν διάφορες κινητικές δεξιότητες τα παιδιά θα έρθουν σε επαφή με θεωρία για την συγγραφή ιστοριών και στο τέλος θα κληθούν να συνεργαστούν και να γράψουν μία ιστορία αξιοποιώντας τα στοιχεία που αποκόμισαν._______________________________________________________________________________________________________________________This senior thesis delves into possible ways through which to bring children in contact with creative writing by means of a game. It has been proven that creative writing aids human mentality and, specifically, child mentality in multiple ways; owing to that, an attempt to get children involved with related activities is considered beneficial. It was deemed necessary for the purpose of this thesis to motivate children towards such an activity by means of a game. Play is an especially efficient teaching tool due to its pleasing nature and entailment of a number of stimuli. This combination urges the children involved to continue playing and, consequently, to keep on learning. We designed, thus, a group treasure hunt, in which the children, through a series of challenges that involve executing specific motor skills, will be familiarized with theory on how to write a story, until finally they are called to cooperate with each other in order to utilize the acquired clues and write a story.
    URI
    https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/2875
    Collections
    • Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Χρήσιμα

    Έντυπα παράδοσηςΔιδακτορικής ΔιατριβήςΜεταπτυχιακής Διπλ. ΕργασίαςΠτυχιακής/Διπλωματικής ΕργασίαςΟδηγίες κατάθεσης εργασιών

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV