Browsing Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες by Title
Now showing items 1-20 of 232
-
Brain Drain ελλήνων φοιτητών: αιτίες αυτού του νέου μεταναστευτικού κύματος και επιδράσεις στην ελληνική κοινωνία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06)Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την ανάλυση του φαινομένου της διαρροής επιστημονικού δυναμικού και τις επιπτώσεις που επιφέρει στην ελληνική κοινωνία. Η υπάρχουσα βιβλιογραφία και η έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο ... -
Karlinchen "Ειρήνη" η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα: Πρόταση διδακτικής αξιοποίησης δημιουργικής γραφής και ψηφιακής αφήγησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-09) -
Tο φαινόμενο του ρατσισμού μέσα στο παραμύθι «το ασχημόπαπο» του Χ.Κ Αντερσεν, ποιοτική ανάλυση και η χρήση του στην εκπαιδευτική διαδικασία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Στην εργασία αυτή πρόκειται να αναλυθούν το θέμα του ρατσισμού καθώς επίσης και η παιδαγωγική χρησιμότητα των παραμυθιών. Αρχικά, θα αναλύσουμε το φαινόμενο του ρατσισμού ως προς την έννοιά του. Πρόκειται για ένα παγκοσμίου ... -
Αιανή, αρχαιότητα και αρχαιολογικά ευρήματα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Στην παρούσα εργασία γίνεται μία ενδελεχής έρευνα που επικεντρώνεται στην περιοχή της Αιανής. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία εισαγωγή στους όρους τοπική ιστορία και μουσείο. Στη συνέχεια παρουσιάζονται γενικά ιστορικά ... -
Αμερικανικός κινηματογράφος και ιστορία του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05) -
Ανάδειξη της τοπικής ιστορίας, μέσα από εκθέματα του μακεδονικού μουσείου Θεσσαλονίκης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-05)Ιστορία είναι η επιστήμη που μελετά το ανθρώπινο παρελθόν. Γενικά ιστορία καλείται η συστηματική μελέτη και έκθεση γεγονότων, τα οποία έγιναν στο παρελθόν και παρουσιάζουν επιστημονικό και κοινωνικό ενδιαφέρον. Οι επιστήμονες ... -
Ανάπτυξη διαπολιτισμικού εκπαιδευτικού υλικού για το νηπιαγωγείο-ανθρώπινα δικαιώματα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05)Η παρακάτω πτυχιακή εργασία έχει ως βασικό θέμα τα Ανθρώπινα Δικαίωματα και πιο συγκεκριμένα τα Δικαιώματα του Παιδιού. Αποτελούν ηθικές αξίες για την ζωή όλων των ανθρώπων ανεξαρτήτως ηλικίας, εθνικότητας, θρησκείας και ... -
Ανίχνευση και διερεύνηση των αναγνωστικών δυσκολιών του παιδιού με νοητική καθυστέρηση, που διαμένει σε Ίδρυμα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015) -
Ανίχνευση της αναγκαιότητας επιμόρφωσης των νηπιαγωγών στην παροχή πρώτων βοηθειών: συγγραφή σύντομου οδηγού πρώτων βοηθειών για νηπιαγωγούς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016)Η παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια ανίχνευσης της ετοιμότητας των νηπιαγωγών στην παροχή πρώτων βοηθειών και έχει ως σκοπό να αναδείξει την αναγκαιότητα επιμόρφωσης τους σε θέματα πρώτων βοηθειών. Για τον σκοπό ... -
Αντιλήψεις φοιτητών-τριών μελλοντικών νηπιαγωγών για την χρήση ζώων στην ψυχαγωγία : εκπαιδευτικές διαστάσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-03)Στην πτυχιακή μου εργασία διερευνηθήκαν: α) η χρήση ζώων στην ψυχαγωγία, επικεντρωμένη στο τσίρκο και τη σημασία που αυτό έχει στην εκπαίδευση και β) ποια η γνώμη μελλοντικών νηπιαγωγών για την χρήση ζώων στην ψυχαγωγία. ... -
Αξίες και ιδεώδη της ολυμπιακής παιδείας. Εφαρμογή ενός προγράμματος στο ειδικό δημοτικό σχολείο Νέας Προποντίδας Χαλκιδικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Η ένταξη των παιδιών με αναπηρία στο γενικό σχολείο είναι ένα κοινωνικό ζήτημα που αναζητά λύση. Η στάση των μαθητών/τριών χωρίς αναπηρία θεωρείται ένας από τους πλέον καθοριστικούς παράγοντες που επηρεάζουν την ένταξη και ... -
Αξιοποίηση ψηφιακής αφήγησης και απτικών διεπαφών για την διδασκαλία του πολλαπλασιασμού στην τρίτη δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Σκοπός της έρευνας ήταν να μειωθεί το πρόβλημα της μη καταμέτρησης του κρατουμένου με την χρήση των απτικών διεπαφών στην τρίτη δημοτικού. Συγκεκριμένα, έγινε προσπάθεια με την κατασκευή ενός βιντεοπαιχνιδιού και τη χρήση ... -
Απόψεις γονέων παιδιών με διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού σχετικά με την σχολική και κοινωνική ένταξη των παιδιών τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05) -
Απόψεις εθελοντών οι οποίοι δραστηριοποιούνται σε δομές ειδικής αγωγής σχετικά με τον ρόλο τους και τα κίνητρα επίτευξης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Ο εθελοντισμός είναι μια προσωπική πράξη των ανθρώπων οι οποίοι θέλουν να προσφέρουν χωρίς να λάβουν κάποια αμοιβή ή κάποιο αντάλλαγμα. Στην Ελλάδα ολοένα και περισσότερο αυξάνεται η συμμετοχή των πολιτών σε εθελοντικές ... -
Απόψεις νηπιαγωγών ειδικής αγωγής και ειδικού προσωπικού σχετικά με τα προγράμματα ειδικών δεξιοτήτων στο ειδικό νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Οι κοινωνικές δεξιότητες αποτελούν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ειδικής αγωγής το οποίο πολλές φορές παραλείπεται από τα εκπαιδευτικά προγράμματα. Είναι συχνό φαινόμενο να επικεντρώνεται η εκπαίδευση των παιδιών με Ειδικές ... -
Απόψεις φοιτητών των παιδαγωγικών τμημάτων για θέματα διγλωσσίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015) -
Ασκήσεις δημιουργικής γραφής με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών στο νηπιαγωγείο: μελέτη περίπτωσης το βιβλίο της Άλκη Ζέη "Η μωβ ομπρέλα"
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016) -
Αφήγηση παραμυθιών και ασκήσεις δημιουργικής γραφής πάνω σε αυτά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05) -
Βιωματικές δραστηριότητες ευαισθητοποίησης στη διαφορετικότητα για παιδιά προσχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση των παιδιών προσχολικής ηλικίας σε θέματα διαφορετικότητας και ρατσισμου. Η παρουσία πολλών μαθητών με διαφορετικά εθνοπολιτισμικά χαρακτηριστικά ενισχύει την ... -
Γλωσσικά ιδιώματα στον Μικρόβαλτο Κοζάνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015)