Browsing Πτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες by Title
Now showing items 21-40 of 452
-
Από τον Αρχαίο Μύθο στη Σύγχρονη Κινηματογραφική Σειρά: Η Περίπτωση του Ηρακλή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-09)Ο σκοπός της εκπόνησης αυτής της εργασίας είναι η κατανόηση γενικά της έννοιας του μύθου και της αρχαίας μυθολογίας αλλά και πιο συγκεκριμένα, του μύθου του Ηρακλή και αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο ... -
Απόψεις γονέων για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στη νηπιακή ηλικία, την εποχή του COVID-19.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-06)ΠΕΡΙΛΗΨΗ Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να μελετήσει τις απόψεις των γονέων για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στη νηπιακή ηλικία την εποχή του COVID-19. Οι απόψεις των γονέων για το θέμα είναι σημαντικό να ερευνηθούν ... -
Απόψεις γονέων παιδιών με διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού σχετικά με την σχολική και κοινωνική ένταξη των παιδιών τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05) -
Απόψεις εθελοντών οι οποίοι δραστηριοποιούνται σε δομές ειδικής αγωγής σχετικά με τον ρόλο τους και τα κίνητρα επίτευξης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Ο εθελοντισμός είναι μια προσωπική πράξη των ανθρώπων οι οποίοι θέλουν να προσφέρουν χωρίς να λάβουν κάποια αμοιβή ή κάποιο αντάλλαγμα. Στην Ελλάδα ολοένα και περισσότερο αυξάνεται η συμμετοχή των πολιτών σε εθελοντικές ... -
Απόψεις και προτάσεις των νηπιαγωγών για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-05)Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται αλλαγή στον τομέα της εκπαίδευσης στον ελληνικό χώρο. Νέοι τρόποι διδασκαλίας εμφανίζονται στο προσκήνιο, η δασκαλοκεντρική προσέγγιση καταρρίπτεται και στο επίκεντρο της διδασκαλίας πλέον ... -
Απόψεις νηπιαγωγών ειδικής αγωγής και ειδικού προσωπικού σχετικά με τα προγράμματα ειδικών δεξιοτήτων στο ειδικό νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Οι κοινωνικές δεξιότητες αποτελούν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ειδικής αγωγής το οποίο πολλές φορές παραλείπεται από τα εκπαιδευτικά προγράμματα. Είναι συχνό φαινόμενο να επικεντρώνεται η εκπαίδευση των παιδιών με Ειδικές ... -
Απόψεις τελειοφοίτων εκπαιδευτικών για τη σημασία της παρατήρησης και του αναστοχασμού κατά την ανάληψη του εκπαιδευτικού έργου στο πλαίσιο της πρακτικής άσκησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-05)Η παρούσα εργασία διερευνά τις απόψεις των υποψήφιων εκπαιδευτικών για την αξία της παρατήρησης και του αναστοχασμού στην οργάνωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, στο πλαίσιο της Πρακτικής τους Άσκησης καθώς και τις απόψεις ... -
Απόψεις φοιτητών των παιδαγωγικών τμημάτων για θέματα διγλωσσίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015) -
Ασκήσεις δημιουργικής γραφής με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών στο νηπιαγωγείο: μελέτη περίπτωσης το βιβλίο της Άλκη Ζέη "Η μωβ ομπρέλα"
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016) -
Αφήγηση παραμυθιών και ασκήσεις δημιουργικής γραφής πάνω σε αυτά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05) -
Αφήγηση παραμυθιών και ασκήσεις δημιουργικής γραφής στα παραμύθια σε παιδιά προσχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η εκπόνηση της εργασίας, έχει ως στόχο την εξέταση διαφόρων προσεγγίσεων οι οποίες σχετίζονται με την υπόσταση των παραμυθιών (έννοιες, χαρακτηριστικά σημασία, προέλευση, εκφάνσεις κλπ.). Παράλληλα θα εξεταστεί ... -
Βιογραφία Ελληνίδας Ζωγράφου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021)Περίληψη Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αναφέρεται στην κ. Νίνα Χαρίτωνος διακεκριμένη εικαστικό που ζει και δραστηριοποιείται στην πόλη της Καστοριάς. Η έρευνα αποτελείται από δύο μέρη συνέντευξης, επίσκεψη σε προσωπικές ... -
Βιωματικές δραστηριότητες ευαισθητοποίησης στη διαφορετικότητα για παιδιά προσχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση των παιδιών προσχολικής ηλικίας σε θέματα διαφορετικότητας και ρατσισμου. Η παρουσία πολλών μαθητών με διαφορετικά εθνοπολιτισμικά χαρακτηριστικά ενισχύει την ... -
Γλωσσικά ιδιώματα στον Μικρόβαλτο Κοζάνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015) -
Γλωσσικά ιδιώματα της Δεσκάτης Γρεβενών και διδακτική αξιοποίηση στο Νηπιαγωγείο
(2018)Η μελέτη που παρουσιάζεται παρακάτω αφορά τα γλωσσικά ιδιώματα της Δεσκάτης και μία διδακτική αξιοποίηση στο νηπιαγωγείο. Αναφέρεται ως ιδίωμα διότι δεν πληρεί τις προϋποθέσεις (γεωγραφικές και κοινωνικές) για να χαρακτηριστεί ... -
Γλωσσικές δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο και χρήση πολυτροπικών κειμένων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-08)Στην παρούσα εργασία με θέμα «Γλωσσικές δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο και χρήση πολυτροπικών κειμένων» παρουσιάζονται η μεθοδολογία, τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα μιας εκπαιδευτικής παρέμβασης που υλοποιήθηκε σε ... -
Γλωσσική ποικιλότητα και διδακτική αξιοποίηση με έμφαση στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-06)Τη δεκαετία του 1980 παρατηρούμε ότι η Ελλάδα αποτέλεσε τόπο υποδοχής διαφορετικών πληθυσμών. «Ξένοι» από διαφορετικές πολιτισμικές χώρες προελεύσης ενσωματώθηκαν στην Ελλάδα σαν οικονομικοί, πολιτικοί ή μεταναστες πολέμου. ... -
Γλωσσική πολυμορφία στο σχολείο: επιρροές του τόπου και της χώρας μας σε ντόπιους και μετανάστες μαθητές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Γνωστός στην επιστήμη της Κοινωνιολογίας και της Γλωσσολογίας είναι ο όρος «Γλωσσική Πολυμορφία» και συνήθως συνδέεται με την ύπαρξη δύο αντικρουόμενων απόψεων. Αφενός ένα άτομο μπορεί να χρησιμοποιήσει ως μητρικές δύο ... -
Γνωστική και συναισθηματική ανάπτυξη στην προσχολική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-06)Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να διερευνήσει τις αντιλήψεις παιδιών προσχολικής ηλικίας για τη σωματική αναπηρία, καθώς και να εκτιμήσει τα επίπεδα της ενσυναίσθησής τους και να τα ενισχύσει με πρόγραμμα δραστηριοτήτων, ... -
Γνωστικό ύφος , στρατηγικές μάθησης και οι σχέσεις τους με την επίδοση στην Αγγλική γλώσσα από μαθητές δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Η παρούσα εργασία αποσκοπεί να διερευνήσει α) το γνωστικό ύφος των μαθητών , τις στρατηγικές μάθησης που αναφέρουν οι ίδιοι ότι χρησιμοποιούν κατά την εκμάθηση της Αγγλική γλώσσας ως δεύτερη ξένη γλώσσα και στην επίδοση ...