Απόψεις γονέων για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στη νηπιακή ηλικία, την εποχή του COVID-19.
View/ Open
Date
2021-06Author
Γραμματοπούλου, Βασιλική
Grammatopoulou, Vasiliki
Metadata
Show full item recordAbstract
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να μελετήσει τις απόψεις των γονέων για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στη νηπιακή ηλικία την εποχή του COVID-19. Οι απόψεις των γονέων για το θέμα είναι σημαντικό να ερευνηθούν επειδή η εξ αποστάσεως εκπαίδευση στη νηπιακή ηλικία παρουσιάζει συγκεκριμένα προβλήματα, εξαιτίας της ιδιαιτερότητας της ηλικίας αυτής, καθώς απαιτείται η συμμετοχή των γονέων, ώστε να διατηρήσουν οι μαθητές την επαφή τους με την εκπαιδευτική διαδικασία σε περιπτώσεις όπως η πανδημία αυτή. Στην έρευνα συμμετείχαν δέκα γονείς, μητέρες με τουλάχιστον ένα παιδί που φοιτούσε στο νηπιαγωγείο. Για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η συνέντευξη και για την ανάλυση των δεδομένων η ποιοτική ανάλυση περιεχομένου. Tα θέματα που τέθηκαν προς τους γονείς ήταν οι συνθήκες των εξ αποστάσεως μαθημάτων, οι ανάγκες για την εφαρμογή τους και οι επιπτώσεις που επιφέρουν. Η ανάλυση των απόψεων των γονέων έδειξε ότι πρέπει να βελτιωθούν οι συνθήκες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, προκειμένου να γίνει αποτελεσματικότερη και να μειωθούν οι πολυάριθμες επιπτώσεις. Επίσης, αναδείχτηκε ότι είναι σημαντικό να παρέχεται υποστήριξη στους εκπαιδευτικούς, στους μαθητές καθώς και στους γονείς, ώστε να μπορούν να διαχειριστούν ευκολότερα τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, οι οποίες απορρέουν από την κατάσταση του εγκλεισμού και την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
ABSTRACT
The purpose of this paper is to study parents' views on distance learning in early childhood at the time of Covid-19. Parents' views on the subject are important to be investigated because distance learning in the early years presents specific problems due to the particularity of this age, as parents' participation is required so that children can maintain their contact with the educational process in cases such as this pandemic. Ten parents, mothers with at least one child that attends kindergarten, participated in the survey. Interviewing was used for data collection and qualitative content analysis was used to analyze the data. The issues that were posed to the parents were the conditions of distance classes, the needs for their implementation and their negative impact. The analysis of parents' views showed that the conditions of distance learning should be improved in order to make it more effective and reduce the numerous negative results. A theme that has also emerged is that it is important to provide support to teachers and students as well as to parents so that they can more easily manage the difficulties they face, resulting from the state of quarantine and distance learning.