Δημιουργική γραφή σε άτομα με ειδικές ανάγκες- Διδακτικές προτάσεις
Abstract
Στην παρούσα εργασία μελετάται ο ρόλος της δημιουργικής γραφής σε άτομα με ειδικές ανάγκες. Συγκεκριμένα, εξετάζεται η χρήση της δημιουργικής γραφής από μαθητές με ειδικές ανάγκες ως διδακτική προσέγγιση στη σχολική τάξη. Στη συνέχεια, αναπτύσσονται δραστηριότητες δημιουργικής γραφής για παιδιά με αυτισμό, νοητική υστέρηση, ΔΕΠΥ, διαταραχές λόγου και ομιλίας καθώς και με ψυχικές και συμπεριφορικές διαταραχές. Στις δραστηριότητες αυτές περιγράφονται αναλυτικά οι στόχοι, τα υλικά καθώς και οι μαθησιακές περιοχές στις οποίες η κάθε δραστηριότητα στοχεύει να συμβάλλει. In this study examined the role of creative writing for people with special needs. In particular, the use of creative writing by pupils with special needs is considered as a teaching approach in the classroom. Moreover, creative writing activities are developed for children with autism, mental retardation, ADHD, speech and speech disorders as well as mental and behavioral disorders. These activities describe in detail the objectives, materials and the learning areas where each activity aims to contribute.