Διδακτικές προσεγγίσεις της δημιουργικής γραφής σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Abstract
Η παρούσα μελέτη εξετάζει το ρόλο των διδακτικών προσεγγίσεων της δημιουργικής γραφής σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας μελετάται ο ορισμός και τα είδη των μαθησιακών δυσκολιών, οι διαταραχές στη γραφή και ο ρόλος της δημιουργικής γραφής στους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Εν συνεχεία, παρουσιάζονται εκπαιδευτικές δραστηριότητες για παιδιά με μαθησιακά προβλήματα, πέντε δραστηριότητες για καθεμία μαθησιακή δυσκολία. Οι στόχοι, τα υλικά, η διαδικασία καθώς και οι μαθησιακές περιοχές στις οποίες στοχεύει η κάθε δραστηριότητα περιγράφονται αναλυτικά.This study examines the role of creative approaches to creative writing in students with learning disabilities. In the theoretical part of the thesis we study the definition and types of learning difficulties, the disorder in writing and the role of creative writing in pupils with learning difficulties. Then, there are educational activities for children with learning disabilities, five activities for each learning disability. The objectives, the materials, the process and the learning areas that each activity targeting, are described in detail.