Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηπαναγιωτίδη, Άννα
dc.contributor.authorΜιχαηλίδου, Μαρία
dc.date.accessioned2018-07-16T13:18:54Z
dc.date.available2018-07-16T13:18:54Z
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1003
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι η μελέτη της παρουσίας και της χρήσης της μουσικής και του τραγουδιού στη διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας. Μέσα στα ακόλουθα κεφάλαια γίνεται λόγος για την αξία της μουσικής και του τραγουδιού στη διαπολιτισμική εκπαίδευση και την επίδραση και τα οφέλη που προκύπτουν από τη χρήση του σε όλες της πτυχές εκμάθησης μιας γλώσσας: ανάγνωσης, λεξιλογίου, προφοράς, προφορικής και γραπτής έκφρασης. Αναφέρονται οι σκοποί και οι στόχοι της διδασκαλίας της γλώσσας μέσω του τραγουδιού, ως ενοποιημένης μορφής λόγου και μουσικής και προτείνονται τρόποι αξιοποίησής του, με βάση την υπάρχουσα βιβλιογραφία. Στη συνέχεια ακολουθεί η έρευνα η οποία αφορά στη διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας στο μαθητικό πληθυσμό των Ρομά και την αξιοποίηση των τραγουδιών στα βιβλία της Γλώσσας Α΄ και Β΄ Δημοτικού, όπως και στους αντίστοιχους Οδηγούς για τον εκπαιδευτικό. Τέλος, τα συμπεράσματα τα οποία προκύπτουν εγείρουν νέα ερωτήματα που θα μπορούσαν να αποτελέσουν πρόσφορο έδαφος για μελλοντικούς ερευνητές. The purpose of this thesis is the study of the presence and the use of music and song in the teaching of Greek as a second/foreign language. In the following chapters, there is talk about the value of music and song in intercultural education and the effect and benefits arising from its use in all aspects of the learning of a language: reading, vocabulary, pronunciation, oral and written expression. The aims and objectives of the teaching of a language through song are mentioned, as a song is a unified form of speech and music. Also, ways of exploitation are proposed, based on the existing bibliography. Subsequently, we present the research that concerns the teaching of Greek as a second language to the student population of the Roma and the use of songs in the books aimed at Greek Language Teaching in the first two years of the Greek Elementary School, as well as in the respective Teacher Guides. Finally, the resulting conclusions raise new questions which could provide a breeding ground for future researchers.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectμουσικήen_US
dc.subjectτραγούδιen_US
dc.subjectδιδασκαλία γλώσσαςen_US
dc.subjectρομάen_US
dc.subjectmusicen_US
dc.subjectsingingen_US
dc.subjectlanguage teachingen_US
dc.subjectromaen_US
dc.titleΗ μουσική και το τραγούδι στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσαςen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record