dc.description.abstract | Στις μέρες μας, που οι δυσκολίες της ζωής μας είναι ποικίλες και όλο πολλαπλασιάζονται, σημαντικό ρόλο διαδραματίζει η διεξαγωγή της σωστής εκπαίδευσης και φυσικά μόρφωσης των ανθρώπων, αφού αυτή ορίζεται το «μέσο» της σωστής διαγωγής από τη μικρή κιόλας ηλικία. Γι’ αυτόν τον λόγο, αποφάσισα να διεξάγω μία ανάλυση αλλά και μια σύγκριση των εκπαιδευτικών συστημάτων των δύο χωρών και ειδικά της Φινλανδίας, αφού η ίδια βρίσκεται στην πρώτη θέση της PISA (διεθνές πρόγραμμα για την αξιολόγηση των μαθητών, διεθνής έρευνα που διεξάγεται στον χώρο της εκπαίδευσης), καθώς αποτελεί το καλύτερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα/σύστημα σε όλον τον κόσμο. Με βάση αυτό λοιπόν, στη συνέχεια, γίνεται μία ανάλυση αλλά και φυσικά μια συγκριτική μελέτη και των δύο εκπαιδευτικών προγραμμάτων, αναφέροντας πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα τους και βεβαίως, αναφέροντας ποικίλα πράγματα, τα οποία υπάρχουν στα εκπαιδευτικά αυτά συστήματα.
Nowadays, where the difficulties of our lives are varied and multiplied, an important role is played by conducting the right education and naturally educating people, since it is defined as the "medium" of proper conduct from the very young age. For this reason, I decided to conduct an analysis and a comparison of the education systems of the two countries and especially of Finland, since she is in the first place of PISA (an international program for student assessment, international research carried out in the field of education) as it is the best educational program / system in the world. On the basis of this, then, an analysis and of course a comparative study of both educational programs is made, indicating their advantages and disadvantages and of course, mentioning a variety of things that exist in these educational systems. | en_US |