Show simple item record

dc.contributor.advisorΚωτσαλίδου, Ευδοξία
dc.contributor.authorΜπουζούκα, Μαρία Ιωάννα
dc.date.accessioned2018-07-19T12:19:23Z
dc.date.available2018-07-19T12:19:23Z
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1037
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η έννοια της εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες καθώς και ο ρόλος και η σημασία του εκπαιδευτικού.Γίνεται βιβλιογραφική αναφορά με σκοπό να αποσαφηνιστεί ο ορισμός τους. Πραγματοποιείται ιστορική αναδρομή από τη μεταπολεμική περίοδο μέχρι σήμερα με κέντρο βάρους τις χρονολογίες 1950,1964,1967, 1974. Αυτή με τη σειρά της επικεντρώνεται στις κυριότερες εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις.Στη συνέχεια γίνεται μια τυπική αναφορά στο εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας και ορίζεται ο όρος του εκπαιδευτικού. Αναλύεται ο τρόπος λειτουργίας των τριων βαθμίδων,οι στόχοι τους και το εύρος των ατόμων που μπορούν να εξυπηρετηθούν. Επιπροσθέτως,αναλύεται ο ρόλος του παιδαγωγού στα αναλυτικά προγράμματα σε κάθε σχολική βαθμίδα μέχρι το 1999. Έπειτα, εξετάζεται το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών και αναφέρονται οι βασικές παιδαγωγικές αρχές του. Αυτές αφορούν την πρώτη σχολική περίοδο στη τυπική ανάπτυξη. Γίνεται λόγος για το ρόλο του νηπιαγωγού, δασκάλου και καθηγητή. Στην έρευνα που πραγματοποιηθήκε μοιράστηκαν 100 ερωτηματολόγια σε φοιτητές παιδαγωγικής σχολής. Ως στόχο είχε να απαντηθεί το εξής ερώτημα: << Ποιός ήταν ο καλύτερος και ο χειρότερος εκπαιδευτικός που συναντήσατε κατά τη διάρκεια των εκπαιδευτικών σας χρόνων; >>. Από τα αποτελέσματα παρατηρήθηκε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των ερωτηθέντων αναφέρθηκε σε εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης(δημοτικό). Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι οι αρνητικές και θετικές αναφορές ήταν ισόποσες. Τις λιγότερες αναφορές συγκέντρωσαν οι εκπαιδευτικοί της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. This project presents the concept of education at all levels as well as the role and importance of the teacher. Reference is made in order to clarify their definition. A historical retrospective from the post-war period to the present day is centered on the chronologies of 1950, 1964, 1967, 1974. It focuses on the main educational reforms. Then, a typical reference is made to the educational system of Greece and the term of the teacher is defined. It analyzes the way the three levels work, their goals and the 4 range of people who can be served. In addition, the teacher's role in the curriculum is analyzed in each grade by 1999. Therefor, the Cross-curricular Framework Program of Studies is examined and its basic pedagogical principles are discussed. These relate to the first school period in formal development. The role of kindergarten, teacher and teacher are being referred. In the survey, 100 questionnaires were distributed to students of a pedagogical faculty. The goal was to answer the following question: "Who was the best and worst teacher you met during your training period? >>. From the results it was observed that the majority of the respondents reported to Primary Education (primary) teachers. Notable is the fact that negative and positive reports were equal. The fewer reports were collected by higher education teachers.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectεκπαιδευτικόςen_US
dc.subjectεκπαίδευσηen_US
dc.subjectΔΕΠΠΣ ΑΠΣen_US
dc.subjectεκπαιδευτικό σύστημαen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjecteducational systemen_US
dc.titleΟι απόψεις των φοιτητών για το προφίλ του σύγχρονου εκπαιδευτικούen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record