Show simple item record

dc.contributor.advisorΤριαντάρη, Σωτηρία
dc.contributor.authorΠροδρομίδου, Παναγιώτα
dc.date.accessioned2018-07-19T13:42:42Z
dc.date.available2018-07-19T13:42:42Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1046
dc.description.abstractΤο κείμενο παρουσιάζει την πορεία και τα έργα του Αμερικάνου Φιλοσόφου John Dewey, διδάκτορα της πολιτικής και κοινωνικής φιλοσοφίας, ο οποίος με το έργο του συνέβαλε στην ανάπτυξη της παιδείας, ιδρύοντας το University Elementary School. Έπειτα, μέσα από την σχολή του, θα επιδιώξει την ελεύθερη μετάδοση γνώσεων, ιδεών και εμπειριών, δίνοντας έμφαση στη σπουδαιότητα της δημοκρατικής κοινωνίας, μίας κοινωνίας που επικροτεί την ισότητα και την ελευθερία. Στη συνέχεια, εξηγεί πως η εκπαίδευση τροφοδοτεί το άτομο για μια συνεχή ικανότητα ανάπτυξης.Τέλος, τονίζει τον πρωταγωνιστικό ρόλο της εκπαίδευσης, για μία κοινωνία που διέπεται από δημοκρατικές αρχές. This text displays the course and the great work of the American Philosopher John Dewey, doctor of Political and Social Philosophy, whose work contributed to the development of education, by founding the University Elementary School. Moreover, through his school, he aimed at the free transference of knowledge, ideas and experiences, by focusing on the importance of a democratic society of equality and freedom. Afterwards, he explains that education instills in students the need of a continuous desire for self progress. In conclusion, John Dewey emphasizes the main role that education plays in a democratic society.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectδημοκρατίαen_US
dc.subjectεκπαίδευσηen_US
dc.subjectεπικοινωνίαen_US
dc.subjectαπόψειςen_US
dc.subjectJohn Deweyen_US
dc.subjectdemocracyen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectaspectsen_US
dc.titleΟι απόψεις του Dewey για την επικοινωνία και για μια δημοκρατική εκπαίδευσηen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record