Show simple item record

dc.contributor.advisorΚωτσαλίδου, Ευδοξία
dc.contributor.authorΑμπράζη, Ελένη
dc.date.accessioned2018-07-19T14:32:13Z
dc.date.available2018-07-19T14:32:13Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1050
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται το ρόλο του Μουσείου στη σύγχρονη εκπαίδευση και παρουσιάζει Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στο Μουσείο «Φυσικής Ιστορίας» της Αξιούπολης-Κιλκίς. Ειδικότερα, το πρώτο κεφάλαιο ορίζει την έννοια του μουσείου, διακρίνει τους μουσειακούς τύπους και περιγράφει τη σημασία των μουσείων στον εκπαιδευτικό χώρο. Εστιάζει στον καταλυτικό ρόλο της μουσειακής αγωγής στο χώρο της εκπαίδευσης, όπου ο μαθητής μέσα από την ενεργό εμπλοκή και επαφή με τα αντικείμενα του μουσείου καλλιεργεί την κριτική σκέψη, προσλαμβάνει εποικοδομητικά και δημιουργικά τη γνώση και αποκτά εμπειρίες. Το δεύτερο κεφάλαιο επικεντρώνεται στο ιστορικό πλαίσιο του Μουσείου «Φυσικής Ιστορίας» Αξιούπολης-Κιλκίς και τους «χώρους» του κατά τη διάρκεια μιας ξενάγησης. Γίνεται περιγραφή εξωτερική μα κυρίως εσωτερική του μουσειακού χώρου. Τέλος, το τρίτο κεφάλαιο αναλύει τα στάδια ενός διαθεματικού εκπαιδευτικού προγράμματος με θέμα «Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας» Αξιούπολης-Κιλκίς, με θέμα την πανίδα και συγκεκριμένα το λύκο. This paper deals with the role of the Museum in modern education and presents an Educational Program at the Natural History Museum of Axioupolis-Kilkis. In particular, the first chapter defines the meaning of the museum, distinguishes the museum types and describes the importance of museums in the educational space. It focuses on the catalytic role of museum education in the field of education, where the student, through active engagement and contact with museum objects, cultivates critical thinking, learns constructively and creatively the knowledge and experiences. The second chapter focuses on the historical context of the "Natural History" Museum of Axioupolis-Kilkis and its "spaces" during a guided tour. It describes the exterior but mainly the interior of the museum space. Finally, the third chapter analyzes the stages of an interdisciplinary educational program on "The Museum of Natural History" of Axioupolis-Kilkis, on the subject of fauna, namely the wolf.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectμουσείοen_US
dc.subjectεκπαίδευσηen_US
dc.subjectεκπαιδευτικό πρόγραμμαen_US
dc.subjectμουσειακή αγωγήen_US
dc.subjectmuseumen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjecteducational programen_US
dc.subjectmuseum educationen_US
dc.titleΤα παιδιά πηγαίνουν μουσείο. Το "Μουσείο Φυσικής Ιστορίας" της Αξιούπολης Κιλκίς μέσα σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την προσχολική ηλικίαen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record