dc.description.abstract | Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία προσεγγίζει το παιχνίδι ως εργαλείο κοινωνικοποίησης στην προσχολική ηλικία. Αρχικά, γίνεται μια εννοιολόγηση των σημαντικότερων όρων που μελέτησα (παιχνίδι, κοινωνικοποίηση, προσχολική ηλικία). Αυτό που γίνεται εύκολα κατανοητό είναι πως το παιχνίδι βοηθά τα παιδιά στην κοινωνικοποίηση τους ιδιαίτερα κατά την νηπιακή ηλικία. Αυτό άλλωστε αναφέρουν και ερευνητές. Ακολουθεί η ιστορική αναδρομή του παιχνιδιού που περιλαμβάνει την εξέλιξη του παιχνιδιού από τα Αρχαία χρόνια και καταλήγει στη σημερινή εποχή. Συνεχίζοντας στο δεύτερο κεφάλαιο, αναφέρεται το παιχνίδι κατά την προσχολική ηλικία. Φθάνοντας στο τρίτο και σημαντικό κεφάλαιο τονίζεται η κοινωνικοποίηση κατά την προσχολική ηλικία. Στο τέταρτο κεφάλαιο, αναφέρεται το αναλυτικό πρόγραμμα για την προσχολική ηλικία. Τέλος, η πτυχιακή εργασία κλείνει με τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την όλη έρευνα.The present paper approaches the tool as a socialization in preschool age. At first there is an effort to describe the definition of the most significant terms which I have studied (tool, socialization, preschool age). It is easy to understand that tool helps socialize especially in infancy. This is what the researches say. The historical retrogradeof the tool follows which it does the evolution of the tool from the ancient years until the present time. Continuing, in the second chapter refers the tool in the preschool age. In the third seamless capital stressed the socialization in the preschool age. In the quarter chapter refers the analytical program in the preschool age. Finally, the present paper ends with the conclusions which have emerged from all research | en_US |