Show simple item record

dc.contributor.advisorΓρίβα, Ελένη
dc.contributor.authorΜπαξεβανίδου, Σουλτάνα
dc.date.accessioned2018-10-22T13:55:00Z
dc.date.available2018-10-22T13:55:00Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1128
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη εστιάζει στη διαδικασία εισαγωγής και υλοποίησης ενός πειραματικού προγράμματος αξιοποιώντας το παιχνίδι ως εργαλείο διαπολιτισμικής επίγνωσης σε μαθητές προσχολικής ηλικίας, μέσα σε ένα παιγνιώδες και υποστηρικτικό περιβάλλον μάθησης. Επικεντρώνεται στην ανάπτυξη προφορικών και κοινωνικών κυρίως δεξιοτήτων των παιδιών μέσα από τη συμμετοχή τους σε δημιουργικές, κατάλληλες για την ηλικία τους δραστηριότητες και τη συνεργασία και επαφή των παιδιών σε μικρές ομάδες. Σήμερα η διαπολιτισμική εκπαίδευση ξεκινάει από τις προσχολικές τάξεις. Στη δική μας μελέτη, η παρέμβασή μας, διάρκειας πέντε μηνών, διεξήχθη σε δύο φάσεις. Στην πρώτη φάση, τη βασική φάση της έρευνας, πραγματοποιήθηκαν 10 διδακτικές βασισμένες σε θεματικές ενότητες σχετικές με το πιλοτικό Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών Νηπιαγωγείου του 2011. Στη δεύτερη φάση πραγματοποιήθηκε η αξιολόγηση της παρέμβασης, η οποία ανέδειξε τα θετικά οφέλη της παρέμβασης στην διαπολιτισμική επίγνωση των παιδιών, μέσω του παιχνιδιού. This study focuses on the process of introducing and implementing a program by exploiting the game as an instrument of intercultural awareness among preschool students in a playful and supportive learning environment. It focuses on the development of children's oral and social skills mainly through their participation in creative, age-appropriate activities and the co-operation and contact of children in small groups. Today, intercultural education begins in preschool classes. In our study, our five months intervention was conducted in two phases. In the first phase, the basic phase of the research, 10 didactic-based thematic modules related to the Nursery School Prep Course were conducted in the second phase. The second phase was the evaluation of the intervention, which highlighted the positive benefits of intercultural awareness of children, through the game.en_US
dc.language.isogreeken_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectμαθητές προσχολικής ηλικίαςen_US
dc.subjectπαιχνίδιen_US
dc.subjectδιαπολιτισμική επίγνωσηen_US
dc.subjectθετικά οφέληen_US
dc.subjectpre-school childrenen_US
dc.subjectplayen_US
dc.subjectintercultural awarenessen_US
dc.subjectpositive benefitsen_US
dc.titleΠαίζω και γνωρίζω όλο τον κόσμο: ένα πρόγραμμα πολύ/διαπολιτισμικής ευαισθητοποίησης στο νηπιαγωγείοen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record