Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηπαναγιωτίδη, Άννα
dc.contributor.authorΓκουγκουσίδου, Αντωνία
dc.date.accessioned2018-11-27T14:42:14Z
dc.date.available2018-11-27T14:42:14Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1164
dc.description.abstractΤο θέμα της παρούσας εργασίας αυτής είναι «Η ανάλυση λαθών των ομογενών μαθητών και μαθητριών στην ελληνική ως δεύτερης και ως ξένης γλώσσας» και στόχος της αποτελεί ο εντοπισμός, η προέλευση, η διερεύνηση, αλλά και η αιτιολόγηση των λαθών των ομογενών μεταναστών μαθητών τρίτης γενιάς, οι οποίοι είναι ενσωματωμένοι στο γερμανικό εκπαιδευτικό σύστημα. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της επιρροής της κυρίαρχης γερμανικής γλώσσας στα λάθη που πραγματοποιούνται κατά τη διαδικασία παραγωγής λόγου στην ελληνική γλώσσα, η οποία αποτελεί σε όλους τους ομογενείς μαθητές ελληνικής καταγωγής που βρίσκονται σε διάφορα στάδια διγλωσσίας, τον πρώτο γλωσσικό κώδικα επικοινωνίας στο σχολικό και το ευρύτερο κοινωνικό τους περιβάλλον,αλλά και για τους περισσότερους από αυτούς και στο οικογενειακό . Έννοιες, όπως γλώσσα και διγλωσσία, εκμάθηση γλώσσας και λάθη είναι αλληλένδετες και σημαντικές, επειδή απασχολούν διεθνείς οργανισμούς και κυβερνήσεις με τις νέες κοινωνικές ανακατάξεις. Επειδή κατά κανόνα οι κοινωνικές αλλαγές προϋποθέτουν και εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις, οι παραπάνω έννοιες και κυρίως «Τα λάθη», θα αποτελέσουν αντικείμενα εξέτασης της παρούσας ερευνητικής εργασίας. Το «λάθος», ως αντικείμενο μελέτης, παρουσιάζει εξαιρετικό παιδαγωγικό ενδιαφέρον, διότι εκτός από την πληροφόρηση για την εξελικτική πορεία της κατάκτησης μιας γλώσσας, εξαιτίας της φύσης του, μας βοηθά να προσδιορίσουμε το βαθμό κατανόησης των γλωσσικών φαινομένων από τους μαθητές, ν ‘αναγνωρίσουμε τις τυχόν δυσκολίες και ανασφάλειες που αντιμετωπίζουν, τα γλωσσικά στάδια προσαρμογής τους, έτσι ώστε να μπορούμε να αναδιοργανώνουμε τη διδασκαλία μας εξατομικευμένα ή ομαδικά, ανάλογα με τα είδη τους. Στο πρώτο μέρος της παρούσας εργασίας παρουσιάζεται το θεωρητικό μέρος,ενώ στο δεύτερο το εμπειρικό. Das Thema dieser Arbeit 1st „Die Fehieranalyse der im Ausiand iebenden Studenten in Griechisch ais Zweit- und Fremdsprache" und ihr Ziei ist es, die Herkunft, die Untersuchung und Erlauterungen von Fehlern Expatriates dritte Generation Einwanderer Studenten zu identifizieren , die im deutschen Bildungssystem iniegriert werden. Das Ziei dieser Studie ist es, den Einfluss der herrschenden deutschen Sprache in Fehlern bei dem Sprachproduktionsprozess in der griechischen Sprache, die griechischen Studenten ist es, aiie Expatriates gemacht zu untersuchen, die in verschtedenen Stadien der Zweisprachigkeit sind, erster Sprachcode der Kommunikation in der Schuie und das weitere soziale Umfeld und fur die meisten von ihnen und der Familie. Begriffe wie Sprache und Zweisprachigkeit, Sprachenlernen und die Fehier sind miteinander verkniipft und wichtig, weii sie internationaie Organisationen und Regierungen mit neuem sozialem anakataxeis betreffen. Weil in der Regef soziale Veranderungen und Bildungsreformen erfordert, die oben genannten Konzepte, vor aliem,Fehier' wird die vorliegende Studie untersucht Objekte bilden. Das Fehierobjekt Studie ist von groRen padagogischem Interesse, well zusatziich zu den informationen iiber die Entwicklung der Eroberung einer Sprache, die aufgrund ihrer Beschaffenheit, hilft uns, das MaR an Verstandnis der sprachlichen Phanomene Studenten zu verstehen, nanagnorisoume Schwierigkeiten und Unsicherheiten durch Studenten, ihre Anpassungsschritte gegeniiber, so dass wir unsere Lehre Einzel- oder Gruppen nachsteiien konnen, je nach ihrer Art. Der erste Teil dieser Arbeit prasentiert den theoretischen Teil und die zweiten empirischenen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectλάθηen_US
dc.subjectδιγλωσσίαen_US
dc.subjectδεύτερη γλώσσαen_US
dc.subjectξένη γλώσσαen_US
dc.subjectομογένειαen_US
dc.subjectεπικοινωνίαen_US
dc.subjectFehieren_US
dc.subjectZweisprachigkeiten_US
dc.subjectZweitspracheen_US
dc.subjectFremdspracheen_US
dc.subjectCommunityen_US
dc.titleΑνάλυση λαθών μαθητών και μαθητριών στην ελληνική ως δεύτερης και ως ξένης γλώσσαςen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record