Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολαντωνάκης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΦωτιάδου, Πολυξένη
dc.date.accessioned2019-02-22T16:13:34Z
dc.date.available2019-02-22T16:13:34Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1203
dc.descriptionΔιαπανεπιστημιακό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδακτική των Μαθηματικώνen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία προτείνει μια διαφορετική προσέγγιση διδασκαλίας στα μαθηματικά, την Παιγνιώδη Διδασκαλία. Μέσα από 29 παιχνίδια που δημιουργήθηκαν με γνώμονα τους μαθησιακούς στόχους του Α.Π.Σ. (Νέο Σχολείο, 2011) γίνεται η προσπάθεια για κάλυψη της διδακτέας ύλης των μαθηματικών στην Α’ Τάξη του Δημοτικού. Αρχικά παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο που καλύπτει τις θεωρίες, οι οποίες χρησιμοποιήθηκαν ως βάση για τη δημιουργία των παιχνιδιών, ακολουθεί η εκτενής παρουσίαση των παιχνιδιών και τέλος πραγματοποιείται εφαρμογή-μικρής έκτασης έρευνα σε δύο από τα παιχνίδια, σε τάξη με σκοπό να φανεί στην πράξη κατά πόσο η προκειμένη διδακτική πρόταση είναι ικανή να αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. The specific paper suggests a different kind of teaching, Playful Teaching. Having in mind the learning targets that the Greek Ministry of Education (2011) has suggested, 29 games were constructed so as to cover the mathematical curriculum of the first class of Primary School. Firstly there is an effort to show the theoretical framework which is the base of the specific games. After that someone would find the extensive version of the games and finally then an application-small scale research of two of the games that shows how effective the teaching proposal is when applied.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectπαιχνίδιen_US
dc.subjectμαθηματικάen_US
dc.subjectεκπαίδευσηen_US
dc.subjectμάθησηen_US
dc.subjectδιδασκαλίαen_US
dc.subjectδημοτικό σχολείοen_US
dc.subjectgameen_US
dc.subjectmathematicsen_US
dc.subjecteducation learningen_US
dc.subjectteachingen_US
dc.subjectprimary schoolen_US
dc.titleΠαίζοντας κατασκευάζω τις μαθηματικές έννοιες της Α' Δημοτικούen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record