Show simple item record

dc.contributor.advisorΤριαντάρη, Σωτηρία
dc.contributor.authorΣπυριδάκη, Χριστίνα
dc.date.accessioned2019-02-26T17:36:27Z
dc.date.available2019-02-26T17:36:27Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1216
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΤο αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η ηθική φιλοσοφία του Αριστοτέλη και ο αντίκτυπος αυτής στην σύγχρονη προσχολική εκπαίδευση. Το περιεχόμενό της είναι καθαρά θεωρητικό και τα κεφάλαια είναι χωρισμένα με βάση το θέμα που καλείται να αναπτυχθεί σε κάθε ένα από αυτά. Με μια πρώτη ματιά στην εργασία θα συναντήσει κανείς βιογραφικές αναφορές για τη ζωή του Αριστοτέλη, λεπτομερειακή περιγραφή για το συγγραφικό του έργο, εκτενή ανάλυση για τις πεποιθήσεις του και τέλος, πως όλα αυτά επηρέασαν την σύγχρονη εκπαίδευση. Ίσως σαν θέμα να φαίνεται λίγο ακατόρθωτο να συνδυάσει κάποιος την φιλοσοφία του Αριστοτέλη με το σύγχρονο νηπιαγωγείο. Διαβάζοντας, όμως, κανείς αυτή την εργασία θα αντιληφθεί πως αυτά τα δύο θα έπρεπε να είναι απολύτως συναφή. Το βασικό κομμάτι της συγγραφής μιας επιστημονικής εργασίας - ακόμη και αν αυτή δεν αποτελεί προϊόν έρευνας, αλλά είναι απλά ένας συνδυασμός από θεωρίες και αντιλήψεις- είναι το να μείνει στο μυαλό του αναγνώστη έστω ένα μικρό δείγμα από αυτή. Για αυτό και το θέμα της εργασίας εκτυλίσσεται κιόλας από την εισαγωγή, χωρίς περιττά σχόλια που θα κουράσουν αυτόν που την διαβάζει. Η ηθική φιλοσοφία του Αριστοτέλη είναι ένα θέμα που με ενδιέφερε ιδιαίτερα και για αυτό επέλεξα να ασχοληθώ με αυτό κατά τη διάρκεια της πτυχιακής μου. Είναι ένα θέμα που όσο το μελετούσα τόσο πιο πολύ με έπειθε για την σπουδαιότητα του. Θα ήθελα να σημειώσω σε αυτό το σημείο πως δεν είναι εύκολα να συλλέξεις πληροφορίες για την ηθική φιλοσοφία ενός φιλόσοφου που έζησε το 384 π.Χ και να μεταφέρεις τις ιδέες του στο σήμερα -πόσο μάλλον στο «εκπαιδευτικό» σήμερα. Συνεπώς, η μετάβαση από το τότε στο τώρα θα γίνει σταδιακά, αναφέροντας όλα όσα αξίζει να γνωρίζει κανείς. Στην εργασία υπάρχει φυσικά η περίληψη αυτή και στα αγγλικά, όπως και μια εισαγωγή πριν περάσουμε στο βασικό σκέλος της. Το κυρίως μέρος της εργασίας ασχολείται αρχικά με τον συνδυασμό σύγχρονης εκπαίδευσης και ηθικής φιλοσοφίας και έπειτα εμβαθύνει στην σύμπτυξη προσχολικής εκπαίδευσης και ηθικής φιλοσοφίας. Σε τελικό στάδιο και αφού έχουν δοθεί όλα τα κατάλληλα στοιχεία, δεν θα μπορούσε να λείπει ο επίλογος που αφορά τα συμπεράσματα που προέκυψαν μέσα από την υλοποίηση αυτής της εργασίας. The subject of this particular essay is the ethic philosophy of Aristotle and its impact on modern preschool education. The essay’s content is clearly theoretical and the parts are separated depended on the subject that is going to be developed in each one of them. With one look on the essay, someone can see biographical mentions about the life of Aristotle, detailed description of his writing, extensive analysis of his beliefs and in the end, how all of that affected modern education. Maybe as a subject seems impossible for someone to combine the philosophy of Aristotle with nowadays kindergarten. By reading, although, someone this essay, will understand that these two subjects are totally related. The main part of writing a scientific essay - even if it´s not an outcome of a research, but it is just a combination of theories and thoughts, is to stay on the readers mind even a sample of it. This is why the subject of the essay is already unfolded from the introduction, without useless comments that may be tiring for the reader. The ethic philosophy of Aristotle is a theme that really interested me, so that is why I chose to occupy my self during my final essay. It is a subject that the more I was working on it the more it persuaded me for it importance. I would like to note, in this point, that it isn´t easy to collect information for the ethical philosophy of a philosopher who lived back in 384 B.C and to transfer his opinion in today´s reality - even more in today´s educational reality. Consequently, the transition from then to now will take place gradually, talking about everything someone has to know. In the essay there is obviously an abstract in Greek, too, an introduction so we can move on with the main course. The main part of this essay is, firstly, about the modern education combined with the ethic philosophy and furthermore, about modern preschool education in a combination with the ethic philosophy. On the last part and as long as all the needed clues are given, it could be without a conclusion that has to do with the upshots that resulted from writing this essay.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectΑριστοτέληςen_US
dc.subjectηθική φιλοσοφίαen_US
dc.subjectεκπαιδευτικό σύστημαen_US
dc.subjectπροσχολική εκπαίδευσηen_US
dc.subjectethic philosophyen_US
dc.subjecteducational systemen_US
dc.subjectpreschool educationen_US
dc.subjectAristotleen_US
dc.titleΗ ηθική φιλοσοφία του Αριστοτέλη και η επίδρασή της στην προσχολική εκπαίδευσηen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record