Show simple item record

dc.contributor.advisorΝτίνας, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΣβορώνου, Κωνσταντίνα
dc.date.accessioned2019-03-22T14:45:30Z
dc.date.available2019-03-22T14:45:30Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1243
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΤο περιεχόμενο της παρούσας εργασίας αποτελείται από τρία επιμέρους θέματα, τη Γλωσσική Ανάπτυξη, τον Οικογενειακό Γραμματισμό καθώς και την επιρροή του Οικογενειακού Γραμματισμού στη Γλωσσική Ανάπτυξη. Στο πρώτο μέρος της εργασίας αναλύεται ο τρόπος με τον οποίο κατακτιέται η γλώσσα ενός νηπίου καθώς και τα στάδια της γλωσσικής ανάπτυξης. Επιπλέον, αναφέρονται θεωρίες σχετικά με τη γλωσσική ανάπτυξη και την κατάκτηση της γλώσσας. Ακόμα παρουσιάζονται απόψεις σχετικά με την γλώσσα και την σκέψη και επιπροσθέτως η γλωσσική ανάπτυξη από την πλευρά της επιστήμης. Στο δεύτερο μέρος περιγράφεται ο οικογενειακός γραμματισμός των γονέων και του κοντινού περιβάλλοντος. Παράλληλα, τονίζονται τα θετικά στοιχεία της εγγράμματης οικογένειας και οι βασικές αρχές του γραμματισμού. Υπογραμμίζονται ακόμα οι επιδράσεις της οικογένειας στην μαθησιακή εξέλιξη του παιδιού. Επίσης, αναφέρεται η συμβολή της ανάγνωση παραμυθιών και ιστοριών από τους γονείς. Αναλύεται ακόμα η σημαντικότητα των γονέων ως πρότυπα συμπεριφοράς. Στο τρίτο και τελευταίο μέρος της εργασίας επισημαίνεται εκτενέστερα πως επηρεάζει ο οικογενειακός γραμματισμός των γονέων στην γλωσσική απόκτηση ενός παιδιού, καθώς και κάποια επιμέρους και κύρια συμπεράσματα σχετικά με την γλωσσική ανάπτυξη και των οικογενειακό γραμματισμό. The content of this paper it consists of three individual parts, language development, family literacy, as well as the influence of family literacy on language development. In the first part of paper it analyzes the way it conquered the language of an infant and the stages of language development. In addition, mentioned theories about language e paper, it development and language acquisition. Still, there are views on language and thought, and moreover, the language development from the point of view of science. The second part describes family literacy of the parents and the surrounding environment. At the same time, are highlighted the positive elements of family literacy and the basic principles of literacy. Also, underlined the effects of the family on the learning development of child. Likewise, is mentioned the contribution of reading fairy tales and stories from parents. Furthermore, it analyzes the importance of parents as behavioral patterns. In the third and final part of the paper, it is noted, more extensively, how family literacy affects the language acquisition of a child, as well as some individual and main conclusions about language development and family literacy.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectπαιδίen_US
dc.subjectγλωσσική ανάπτυξηen_US
dc.subjectεκμάθηση της γλώσσαςen_US
dc.subjectοικογενειακός γραμματισμόςen_US
dc.subjectεπιρροή της οικογένειαςen_US
dc.subjectchilden_US
dc.subjectlanguage developmenten_US
dc.subjectfamily literacyen_US
dc.subjectinfluence of the familyen_US
dc.titleΗ γλωσσική ανάπτυξη και ο οικογενειακός γραμματισμόςen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record