Now showing items 1-5 of 5

    • Αθλητικός λόγος- Αθλητικό άρθρο. Ένα διδακτικό σενάριο 

      Μιχαηλίδης, Στέφανος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018)
      Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία και η διδακτική παρέμβαση έχουν ως στόχο να αναδείξουν τον πλούτο, τις ιδιαιτερότητες, τις ιδιομορφίες και τη γλωσσική αξία της γλώσσας του ποδοσφαίρου. Επίσης η πτυχιακή αυτή αναλύει ...
    • Διδακτικό υλικό για το γλωσσικό μάθημα στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας 

      Γεωργιάδου, Χριστίνα; Georgiadou, Christina (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)
      Η εργασία πραγματεύεται τη δια-βίου μάθηση και τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ), τα οποία ξεκίνησαν ως ένα πιλοτικό πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, υποστηρίζοντας την επένδυση στην εκπαίδευση. Στο Α’ μέρος της ανάλυσης ...
    • Έρευνα και διδακτική παρέμβαση σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες σε ζητήματα ορθογραφίας καταλήξεων 

      Τσινιάρα, Αικατερίνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-06)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Έρευνα και διδακτική παρέμβαση σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες σε ζητήματα ορθογραφίας καταλήξεων» εκπονήθηκε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου ...
    • Η επιχειρηματολογική επιστολή: ένα σενάριο διδασκαλίας της γλώσσας για το δημοτικό σχολείο 

      Μανδήλας, Αντώνιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018)
      Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την καλλιέργεια του λόγου των μαθητών στο πεδίο της επιχειρηματολογικής επιστολής. Στην εργασία παρουσιάζουμε στοιχεία των κειμενικών ειδών και της μελέτης της γλώσσας υπό το πρίσμα αυτών. ...
    • Μελέτη του ύφους: Διδακτικές παρεμβάσεις στην Α΄ βάθμια εκπαίδευση 

      Χατζηγκούμα, Μαρία; Chatzigouma, Maria (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022)
      Σύμφωνα με το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών για τη Γλώσσα (2011), η κατάκτηση του ύφους αποτελεί έναν από τους κύριους στόχους της διδασκαλίας της γλώσσας στην Α΄ βάθμια εκπαίδευση αφού το ύφος διατρέχει και συνδέεται άρρηκτα ...