Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσακιρίδου Ελένη
dc.contributor.authorΘεοχάρη, Στυλιανή
dc.date.accessioned2019-05-15T13:44:31Z
dc.date.available2019-05-15T13:44:31Z
dc.date.issued2019-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1280
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης-Εκπαιδευτική Ηγεσίαen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αποτελεί μία προσπάθεια εντοπισμού της αναγκαιότητας επιμόρφωσης και κατάρτισης των εκπαιδευτών ενηλίκων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, όπως την αντιλαμβάνονται οι ίδιοι οι εκπαιδευτές. Με δεδομένο ότι οι κοινωνικές ,οικονομικές και πολιτισμικές συνθήκες συνεχώς μεταβάλλονται, συνεχώς αυξάνονται και οι ρόλοι που πρέπει να αναλάβουν οι εκπαιδευτές. Στην έρευνα συμμετείχαν συνολικά 104 εκπαιδευτές ενηλίκων οι οποίοι υπηρετούν στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας των νομών Κοζάνης, Φλώρινας και Θεσσαλονίκης. Οι επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτών ενηλίκων διερευνήθηκαν με τη χρήση ερωτηματολογίου, το οποίο διερευνά τις προσωπικές τους κρίσεις, σε ότι αφορά τα ζητήματα για τα οποία χρειάζονται επιμόρφωση. Επίσης, διερευνάται ο βαθμός που επηρεάζουν διάφοροι δημογραφικοί παράγοντες, όπως το φύλο, η επαγγελματική εμπειρία, η σχέση εργασίας και η ηλικία την εκτίμηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτών. Από τα αποτελέσματα της έρευνας παρατηρείται ότι οι συμμετέχοντες θεωρούν σημαντικό να επιμορφωθούν σε ζητήματα ανάπτυξης των επικοινωνιακών δεξιοτήτων, δημιουργίας κατάλληλου εκπαιδευτικού κλίματος, ενίσχυσης του υποστηρικτικού και βοηθητικού τους ρόλου κατά την κατά τη μαθησιακή διαδικασία, αξιολόγησης και προγραμματισμού της διδασκαλίας. Επίσης, φαίνεται ότι οι δημογραφικοί παράγοντες δεν επιδρούν σημαντικά στη διαμόρφωση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών. This paper is an attempt to identify the necessity for education and training of adult educators in Second Chance Schools, as they perceive it. Given that social, economic and cultural conditions are constantly changing, the roles that trainers have to undertake are constantly increasing. A total of 104 adult educators attended the survey, serving in Second Chance Schools in the prefectures of Kozani, Florina and Thessaloniki. The training needs of adult educators were investigated using a questionnaire, which explores their personal judgments on the issues for which they need training. It also explores the extent to which various demographic factors such as gender, professional experience, working conditions and age influence the assessment of training needs of trainers. Research findings show that research participants consider it important to train on issues of developing communication skills, creating an appropriate educational climate, enhancing their supportive and auxiliary role in the learning process, assessment and programming of teaching. It also appears that demographic factors do not have a significant impact on the formation of teachers' perceptions.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectδιερεύνηση επιμορφωτικών αναγκώνen_US
dc.subjectεκπαίδευση ενηλίκωνen_US
dc.subjectσχολεία δεύτερης ευκαιρίαςen_US
dc.subjectεπαγγελματοποίηση της εκπαίδευσης ενηλίκωνen_US
dc.subjectexamining educational needsen_US
dc.subjectadult educationen_US
dc.subjectsecond chance schoolsen_US
dc.subjectprofessionalization of adult educationen_US
dc.titleΔιερεύνηση των Επιμορφωτικών Αναγκών των Εκπαιδευτικών Ενηλίκων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίαςen_US
dc.title.alternativeTraining needs assessment of adult educators in Second Chance Schools
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record