Show simple item record

dc.contributor.advisorΚωτσαλίδου Ευδοξία
dc.contributor.authorΚαραϊσκου, Αγγελική
dc.date.accessioned2019-05-15T13:55:36Z
dc.date.available2019-05-15T13:55:36Z
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1281
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών:Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία επιλέχθηκε να αναλυθεί η εφαρμοσμένη παιδαγωγική για την προσχολική εκπαίδευση. Αναλύθηκε η διδακτική μεθοδολογία που ακολουθούν οι εκπαιδευτικοί και τα εκπαιδευτικά προγράμματα στην σύγχρονη εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα έγινε αναφορά σε μεθόδους διδασκαλίας που έχουν ως κέντρο βάρους τους τα παιδιά και σε αναπτυξιακά κατάλληλες πρακτικές μεθόδους που βοηθούν τα παιδιά στην ανάπτυξη τους. Επιπλέον έγινε αναφορά στην σημαντικότητα του παιχνιδιού για την ανάπτυξη των παιδιών στην προσχολική ηλικία, στην βιωματική-επικοινωνιακή διδασκαλία που πρέπει να ακολουθούν οι εκπαιδευτικοί και στην διαθεματικότητα. Ακόμη έγινε αναφορά στα σχέδια εργασίας (Project) και αναλύθηκαν τα οφέλη που έχουν τα σχέδια εργασίας για τα παιδιά αλλά και ο τρόπος που υλοποιούνται τα σχέδια εργασίας. Στο τέλος του πρώτου κεφαλαίου που αφορά την εφαρμοσμένη παιδαγωγική γίνεται αναφορά στον ρόλο του εκπαιδευτικού και στα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένας καλός εκπαιδευτικός για να βοηθήσει τα παιδιά να αναπτυχθούν και να ενεργούν με δική τους πρωτοβουλία. Στη συνέχεια στο δεύτερο κεφάλαιο της πτυχιακής αυτής εργασίας έγινε αναφορά στον οδηγό σπουδών των νηπιαγωγών από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας στην Φλώρινα. Πιο συγκεκριμένα έγινε αναφορά στον οδηγό σπουδών για την πρακτική άσκηση των φοιτητών του Πανεπιστημίου. Εκεί δίνονται οι λεπτομέρειες που περιέχει ο οδηγός σπουδών για την πρακτική άσκηση και παρουσιάζεται το πώς αυτή οργανώνεται και υλοποιείται. Το τρίτο κεφάλαιο της πτυχιακής αυτής εργασίας ασχολείται επίσης με την πρακτική άσκηση του τμήματος των νηπιαγωγών στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Φλώρινας. Επιπλέον παρουσιάζεται ένα εφαρμοσμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που έχει υλοποιηθεί στην πρακτική άσκηση του έτους 2018 στην Φλώρινα στο 5ο Ολοήμερο νηπιαγωγείο Φλώρινας. Εν κατακλείδι στο τελευταίο κεφάλαιο της πτυχιακής εργασίας υπάρχουν τα συμπεράσματα και η κριτική σκέψη για την πρακτική άσκηση και τον τρόπο υλοποίησης της. Τέλος παρατίθεται η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε για την συγγραφή της πτυχιακής εργασίας. The applied pedagogy for preschool education was selected to be analyzed in the present thesis, as well as the teaching methodology followed by teachers and educational programs in modern education. More specifically, there was a detailed description of the teaching methods that children consider fundamental and to appropriate developmental practical methods. Furthermore, the importance of games for children’s development in the preschool age, the experiential-communicative teaching processes that teachers should follow and interdisciplinarity have been highlighted, while projects, their benefits for children and the way they are implemented are also analyzed. The end of the first chapter on applied pedagogy is focusing on the role of the teacher and the characteristics that a good teacher must have to help children develop themselves and act on their own initiative. Subsequently, the second chapter of this diploma thesis is dedicated to the guide of studies of kindergarten teachers from the University of Western Macedonia in Florina. More specifically, reference was made to the study guide for the internships of the University students, where the details of the study guide, the organizational and implementation instructions of the traineeship are given. The third chapter of this diploma thesis is also concerned with the practical exercise of the Department of Kindergarten teachers at the University of Western Macedonia in Florina. Moreover, an applied training program has been implemented in the 2018 traineeship in the 5th all-Day kindergarten of Florina. Finally, conclusions and critical thinking about the practical exercise and the way it is implemented are elaborated in the final chapter of the thesis along with the list of bibliography used for the writing of the diploma thesis.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectπρακτική άσκησηen_US
dc.subjectδιδακτική μεθοδολογίαen_US
dc.subjectεφαρμοσμένη παιδαγωγικήen_US
dc.subjectεκπαιδευτικά προγράμματαen_US
dc.subjectpracticeen_US
dc.subjectteaching methodologyen_US
dc.subjectpreschool educationen_US
dc.subjecteducational programsen_US
dc.titleΔιδακτική Μεθοδολογία και Πρακτική Άσκηση των Φοιτητών του Παιδαγωγικού Τμήματος των Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίαςen_US
dc.title.alternativeTeaching Methodology and Practice of the students of the Department of Preschool Education of the University of Western Macedonia
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record