dc.contributor.advisor | Τριαντάρη Σωτηρία | |
dc.contributor.author | Φτάκα, Βάια | |
dc.date.accessioned | 2019-05-15T14:49:15Z | |
dc.date.available | 2019-05-15T14:49:15Z | |
dc.date.issued | 2019-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1282 | |
dc.description | Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η προσπάθεια να καταγραφούν οι απόψεις του Αριστοτέλη σχετικά με την παιδεία αλλά και η σύνδεση του φιλοσόφου με τις επιστήμες της αγωγής όπως αυτή διαφαίνεται στα έργα του. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για την εκπόνηση της πτυχιακής μου εργασίας ήταν η μελέτη βιβλίων και κατ’ επέκταση η ανάλυση και ερμηνεία αυτών, η βοήθεια των οποίων υπήρξε εξαιρετικά σημαντική. Σύμφωνα με τον φιλόσοφο, η παιδεία πρέπει να έχει δημόσιο χαρακτήρα και να στοχεύει στην ηθική διάπλαση των νέων. Μέσω της παιδείας το άτομο θα αποκτήσει τις αρετές εκείνες που θα τον καταστήσουν ευδαίμονα προσφέροντας για την κοινωνία και το συλλογικό καλό. Επιπλέον, η συμβολή του φιλοσόφου στις επιστήμες της αγωγής υπήρξε καθοριστική, καθώς ο ίδιος υπήρξε πρωτοπόρος της γνωσιακής ανάπτυξης, ενώ οι απόψεις του εξακολουθούν να επηρεάζουν ακόμη και σήμερα σε παγκόσμια κλίμακα.
The purpose of this thesis is to attempt to record the pedagogical views of Aristotle as well as his association with the sciences of education as it appears in his works. The methodology used to prepare my thesis was the study of books and, by extension, their analysis and interpretation, the help of which was extremely important. According to the philosopher, education must be of a public character and aim at the morality of young people. Through education the individual will acquire the virtues that will make him prosperous offering for society and the collective good. In addition, the philosopher’s contribution to the sciences of education has been crucial, as he had been a pioneer in cognitive development, and his views continue to influence today even on a global scale. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.subject | Αριστοτέλης | en_US |
dc.subject | δημόσια παιδεία | en_US |
dc.subject | ηθική διάπλαση των νέων | en_US |
dc.subject | ηθική αρετή | en_US |
dc.subject | ευδαιμονία | en_US |
dc.subject | επιστήμες της αγωγής (γνωσιακές επιστήμες) | en_US |
dc.subject | Aristotle | en_US |
dc.subject | public education | en_US |
dc.subject | morality of young people | en_US |
dc.subject | moral virtue | en_US |
dc.subject | felicity | en_US |
dc.subject | sciences of education (cognitive sciences) | en_US |
dc.title | Οι παιδαγωγικές απόψεις του Αριστοτέλη και η σύνδεσή του με τις επιστήμες της αγωγής | en_US |
dc.title.alternative | The pedagogical views of Aristotle and his association with the sciences of education | |
dc.type | BSc thesis | en_US |