Show simple item record

dc.contributor.advisorΤριαντάρη Σωτηρία
dc.contributor.authorΦτάκα, Βάια
dc.date.accessioned2019-05-15T14:49:15Z
dc.date.available2019-05-15T14:49:15Z
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1282
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η προσπάθεια να καταγραφούν οι απόψεις του Αριστοτέλη σχετικά με την παιδεία αλλά και η σύνδεση του φιλοσόφου με τις επιστήμες της αγωγής όπως αυτή διαφαίνεται στα έργα του. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για την εκπόνηση της πτυχιακής μου εργασίας ήταν η μελέτη βιβλίων και κατ’ επέκταση η ανάλυση και ερμηνεία αυτών, η βοήθεια των οποίων υπήρξε εξαιρετικά σημαντική. Σύμφωνα με τον φιλόσοφο, η παιδεία πρέπει να έχει δημόσιο χαρακτήρα και να στοχεύει στην ηθική διάπλαση των νέων. Μέσω της παιδείας το άτομο θα αποκτήσει τις αρετές εκείνες που θα τον καταστήσουν ευδαίμονα προσφέροντας για την κοινωνία και το συλλογικό καλό. Επιπλέον, η συμβολή του φιλοσόφου στις επιστήμες της αγωγής υπήρξε καθοριστική, καθώς ο ίδιος υπήρξε πρωτοπόρος της γνωσιακής ανάπτυξης, ενώ οι απόψεις του εξακολουθούν να επηρεάζουν ακόμη και σήμερα σε παγκόσμια κλίμακα. The purpose of this thesis is to attempt to record the pedagogical views of Aristotle as well as his association with the sciences of education as it appears in his works. The methodology used to prepare my thesis was the study of books and, by extension, their analysis and interpretation, the help of which was extremely important. According to the philosopher, education must be of a public character and aim at the morality of young people. Through education the individual will acquire the virtues that will make him prosperous offering for society and the collective good. In addition, the philosopher’s contribution to the sciences of education has been crucial, as he had been a pioneer in cognitive development, and his views continue to influence today even on a global scale.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectΑριστοτέληςen_US
dc.subjectδημόσια παιδείαen_US
dc.subjectηθική διάπλαση των νέωνen_US
dc.subjectηθική αρετήen_US
dc.subjectευδαιμονίαen_US
dc.subjectεπιστήμες της αγωγής (γνωσιακές επιστήμες)en_US
dc.subjectAristotleen_US
dc.subjectpublic educationen_US
dc.subjectmorality of young peopleen_US
dc.subjectmoral virtueen_US
dc.subjectfelicityen_US
dc.subjectsciences of education (cognitive sciences)en_US
dc.titleΟι παιδαγωγικές απόψεις του Αριστοτέλη και η σύνδεσή του με τις επιστήμες της αγωγήςen_US
dc.title.alternativeThe pedagogical views of Aristotle and his association with the sciences of education
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record