Show simple item record

dc.contributor.advisorΚωτσαλίδου, Ευδοξία
dc.contributor.authorΣταφυλά, Μαρία
dc.date.accessioned2019-05-15T14:56:13Z
dc.date.available2019-05-15T14:56:13Z
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1283
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΣτη παρούσα εργασία γίνεται παρουσίαση των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών, ενώ ακολουθεί σχετική έρευνα. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται εισαγωγή στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, όπου γίνεται η ιστορική προσέγγιση, οι ορισμοί που έχουν κατά καιρούς ειπωθεί, η κατηγοριοποίηση και τα γενικά χαρακτηριστικά των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Κάθε ένα από τα κεφάλαια 2 έως 5 αναφέρεται σε μία από τις μαθησιακές δυσκολίες (Δυσλεξία, Δυσαναγνωσία, Δυσγραφία και Δυσαριθμησία). Στα κεφάλαια αυτά παρατίθενται οι ορισμοί, η συχνότητα και τα χαρακτηριστικά των παιδιών με τις δυσκολίες που αναφέρονται. Το έκτο κεφάλαιο αφορά τις πρώιμες ενδείξεις ειδικών μαθησιακών δυσκολιών και συγκεκριμένα τη πρώιμη ανίχνευση και αντιμετώπισή τους, αλλά και τη σημασία που έχει ο έγκαιρος εντοπισμός των μαθησιακών δυσκολιών. Στη συνέχεια διεξάγεται η έρευνα, της οποίας ο στόχος συνίσταται στην διερεύνηση των απόψεων των νηπιαγωγών αναφορικά με τους μαθητές με πρώιμες ενδείξεις ειδικών μαθησιακών δυσκολιών. Εξετάζεται ποια είναι τα χαρακτηριστικά των παιδιών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες κατά τις νηπιαγωγούς, πως αναγνωρίζουν τις πρώιμες ενδείξεις των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών και ποιοι είναι οι τρόποι με τους οποίους αντιμετωπίζουν ένα παιδί με «επικινδυνότητα» για την εμφάνιση των δυσκολιών αυτών. Τα αποτελέσματα έρευνας παρουσιάζονται στο κεφάλαιο 7, ενώ η συζήτηση των αποτελεσμάτων γίνεται στο όγδοο και τελευταίο κεφάλαιο. This study presents the specific learning disabilities, which are followed by a research. The first chapter introduces the learning disabilities, where the historical approach, the definitions, the categorization and the general characteristics of children with special learning difficulties are mentioned. Each of the chapters 2 to 5 refers to one of the learning difficulties (Dyslexia, Dysanagnosia, Dysgraphia and Dyscalculia). These chapters detail the definitions, frequency and characteristics of children with the disabilities mentioned. The sixth chapter sets forth the early signs of specific learning disabilities, and specifically the early detection and handling, as well as the importance of early detection of learning disabilities. The research is then carried out, the aim of which is to investigate the opinions of the preschool teachers about students with early signs of specific learning disabilities. It examines the characteristics of children with specific learning disabilities in nursery school according to preschool teachers, how they recognize the early signs of learning disabilities and what are the ways in which they encounter a student who is at "risk" for learning disabilities. The research’s results are presented in chapter 7, while the results are discussed in the eighth and final chapter.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectειδικές μαθησιακές δυσκολίεςen_US
dc.subjectδυσλεξίαen_US
dc.subjectπρώιμες ενδείξεις ειδικών μαθησιακών δυσκολιώνen_US
dc.subjectπρώιμη ανίχνευσηen_US
dc.subjectαπόψεις νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectspecific learning disabilities
dc.subjectdyslexia
dc.subjectearly signs of learning disabilities
dc.subjectearly detection
dc.subjectpreshcool teachers' opinions
dc.titleΠρώιμα στοιχεία εμφάνισης ειδικών μαθησιακών δυσκολιών στο νηπιαγωγείο και οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τη συνεκπαίδευση παιδιών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίεςen_US
dc.title.alternativeEarly signs of learning disabilities in nursery school children and the opinions of preschool teachers about the inclusive education of children with learning disabilities.en_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record