dc.contributor.advisor | Τριαντάρη, Σωτηρία | |
dc.contributor.author | Τζιούτζια, Όλγα | |
dc.date.accessioned | 2019-05-17T15:05:43Z | |
dc.date.available | 2019-05-17T15:05:43Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1289 | |
dc.description | Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.description.abstract | Ο σχολικός εκφοβισμός λαμβάνει μεγάλες διαστάσεις τα τελευταία χρόνια στον εκπαιδευτικό χώρο. Το φαινόμενο έχει τις ρίζες του σε πολλαπλά αίτια και οι συνέπειές του είναι αρνητικές τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και σε συλλογικό. Το σχολείο, ως φορέας κοινωνικοποίησης του ατόμου και διαμόρφωσης της προσωπικότητάς του, καλείται να εντοπίσει και να αναδείξει τη σημασία και αρνητική επίδραση του εκφοβισμού στο ενδοσχολικό και εξωτερικό περιβάλλον και να εντοπίσει τρόπους αποτελεσματικής παρέμβασης για την άμεση αντιμετώπισή του και πρόληψή του. Η διαμεσολάβηση αποτελεί σύγχρονο μέσο που οφείλει να εφαρμοστεί στο σχολικό χώρο και να διαδραματίσει καίριο ρόλο κατά τη διαδικασία της παρέμβασης με στόχο την άρση του σχολικού εκφοβισμού. Η παρούσα εργασία ερευνά το βαθμό στον οποίο οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται τις διαστάσεις του φαινομένου της σχολικής βίας και γνωρίζουν και εντάσσουν τη διαμεσολάβηση ως τεχνική αντιμετώπισής της. School bullying has taken on a large dimension in recent years in the field of education. The phenomenon has its roots in multiple causes and its consequences are negative both on a personal and collective level. The school, as a vehicle for socializing the person and shaping his / her personality, is required to identify and highlight the importance and negative impact of bullying on the inside and outside environment and to identify ways to effectively intervene to tackle it and prevent it. Mediation is a modern tool that should be applied in the school environment and play a key role in the intervention process aimed at eliminating school bullying. This work explores the extent to which teachers perceive the dimensions of the phenomenon of school violence and they know and integrate mediation as a technique to deal with it. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών | en_US |
dc.subject | σχολικός εκφοβισμός | en_US |
dc.subject | διαμεσολάβηση | en_US |
dc.subject | εκπαιδευτικός | en_US |
dc.subject | school bullying | en_US |
dc.subject | mediation | en_US |
dc.subject | educator | en_US |
dc.title | Η Διαμεσολάβηση ως μέτρο αντιμετώπισης του Σχολικού Εκφοβισμού σε σχολεία | en_US |
dc.title.alternative | Mediation as means of addressing Bullying at School | en_US |
dc.type | BSc thesis | en_US |