Show simple item record

dc.contributor.advisorΤριαντάρη, Σωτηρία
dc.contributor.authorΤζιούτζια, Όλγα
dc.date.accessioned2019-05-17T15:05:43Z
dc.date.available2019-05-17T15:05:43Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1289
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΟ σχολικός εκφοβισμός λαμβάνει μεγάλες διαστάσεις τα τελευταία χρόνια στον εκπαιδευτικό χώρο. Το φαινόμενο έχει τις ρίζες του σε πολλαπλά αίτια και οι συνέπειές του είναι αρνητικές τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και σε συλλογικό. Το σχολείο, ως φορέας κοινωνικοποίησης του ατόμου και διαμόρφωσης της προσωπικότητάς του, καλείται να εντοπίσει και να αναδείξει τη σημασία και αρνητική επίδραση του εκφοβισμού στο ενδοσχολικό και εξωτερικό περιβάλλον και να εντοπίσει τρόπους αποτελεσματικής παρέμβασης για την άμεση αντιμετώπισή του και πρόληψή του. Η διαμεσολάβηση αποτελεί σύγχρονο μέσο που οφείλει να εφαρμοστεί στο σχολικό χώρο και να διαδραματίσει καίριο ρόλο κατά τη διαδικασία της παρέμβασης με στόχο την άρση του σχολικού εκφοβισμού. Η παρούσα εργασία ερευνά το βαθμό στον οποίο οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται τις διαστάσεις του φαινομένου της σχολικής βίας και γνωρίζουν και εντάσσουν τη διαμεσολάβηση ως τεχνική αντιμετώπισής της. School bullying has taken on a large dimension in recent years in the field of education. The phenomenon has its roots in multiple causes and its consequences are negative both on a personal and collective level. The school, as a vehicle for socializing the person and shaping his / her personality, is required to identify and highlight the importance and negative impact of bullying on the inside and outside environment and to identify ways to effectively intervene to tackle it and prevent it. Mediation is a modern tool that should be applied in the school environment and play a key role in the intervention process aimed at eliminating school bullying. This work explores the extent to which teachers perceive the dimensions of the phenomenon of school violence and they know and integrate mediation as a technique to deal with it.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectσχολικός εκφοβισμόςen_US
dc.subjectδιαμεσολάβησηen_US
dc.subjectεκπαιδευτικόςen_US
dc.subjectschool bullyingen_US
dc.subjectmediationen_US
dc.subjecteducatoren_US
dc.titleΗ Διαμεσολάβηση ως μέτρο αντιμετώπισης του Σχολικού Εκφοβισμού σε σχολείαen_US
dc.title.alternativeMediation as means of addressing Bullying at Schoolen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record