Show simple item record

dc.contributor.advisorΚωτσαλίδου, Ευδοξία
dc.contributor.authorΚαζαντζίδου, Χριστίνα
dc.date.accessioned2019-05-17T15:21:23Z
dc.date.available2019-05-17T15:21:23Z
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1290
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΤα παραμύθια κατέχουν εξέχουσα θέση στην ζωή του κάθε παιδιού. Και αυτό γιατί το παραμύθι συμβάλλει στην ανάπτυξη του παιδιού αλλά και στην διαμόρφωση της προσωπικότητας του. Μέσα από ένα παραμύθι το παιδί μπορεί να ψυχαγωγηθεί, να χαλαρώσει, να γνωρίσει την ηθική πλευρά των πραγμάτων με ένα τρόπο διαφορετικό αλλά και να ωριμάσει. Ζώντας όμως σε μια εποχή όπου σε κάθε σπίτι το ενδιαφέρον των παιδιών έχει επικεντρωθεί στον κόσμο της τεχνολογίας και στην αβίαστη επαφή με τον υπολογιστή από τα πρώτα χρόνια ζωής του παιδιού, γεννάται το ερώτημα εάν η εικόνα αυτή έχει περάσει και στον χώρο της εκπαίδευσης. Κατά πόσο δηλαδή παρουσιάζεται η ευκαιρία στα παιδιά από τους παιδαγωγούς να έρθουν σε επαφή με το παραμύθι, να το διαβάσουν, να το εικονογραφήσουν και γενικά να υλοποιήσουν μια σειρά δραστηριοτήτων έχοντας ως μέσο το παραμύθι. Στόχος λοιπόν της παρούσας εργασίας είναι να απαντήσει στο ερώτημα, εάν οι νηπιαγωγοί στη σημερινή εποχή πιστεύουν ότι το παραμύθι αποτελεί χρήσιμο εργαλείο στα χέρια τους και κατά πόσο προτιμούν να το χρησιμοποιούν στην μαθησιακή διαδικασία. Οι απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα θα επέλθουν μέσα από την επιστημονική έρευνα που διεξήχθη και η οποία βασίστηκε στις απαντήσεις που δόθηκαν από είκοσι νηπιαγωγούς του νομού Φλώρινας μέσα από ερωτηματολόγια τα οποία κλήθηκαν να απαντήσουν. Fairy tales hold a prominent place in every child’s life. And that’s because the fairy tale contributes to the child’s development, but also to the shaping of his personality. Through a fairy tale the child can be entertained, to relax, to get to know the moral side of things in a different way but also to mature. But living in a age where children’s interest in every home has focused on the world of technology and the effortless contact with the computer from the earliest years of the child’s life, raises the question, if this image has also gone through the field of education. Whether the opportunity for children is presented by educators to come into contact with the fairy tale, to read it, to illustrated it and generally to carry out a series of activities, having as a means the fairytale. Goal of the present work is to answer the question whether the nursery teachers at this time believe that the fairy tale is a useful tool in the hands of the nursery and whether they prefer to use it in the learning process. The answers to the above questions will be made through the scientific research that has been conducted and which was based on the answers given by twenty kindergartens in the prefecture of Florina, through questionnaires that were asked to respond.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectπαραμύθιen_US
dc.subjectχρήσιμο εργαλείοen_US
dc.subjectμαθησιακή διαδικασίαen_US
dc.subjectεπιστημονική έρευναen_US
dc.subjectερωτηματολόγιαen_US
dc.subjectfairy taleen_US
dc.subjectuseful toolen_US
dc.subjectlearning processen_US
dc.subjectscientific researchen_US
dc.subjectquestionnairesen_US
dc.titleΟι απόψεις των νηπιαγωγών για τη χρήση του παραμυθιού στη μαθησιακή διαδικασία.en_US
dc.title.alternativeThe opinions of primary educators about the use of fairy tale in the learning process.en_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record