dc.description.abstract | Έχοντας ως αφορμή την κατάσταση που επικρατεί το τελευταίο διάστημα στην Ελλάδα σχετικά με τα νέο προσφυγικό κύμα, δημιουργήθηκε η παρακάτω εργασία. Σκοπός της είναι να μελετήσει την εικόνα του πρόσφυγα στην σύγχρονη Παιδική Λογοτεχνία.
Έτσι, μετά από έρευνα επιλέχθηκαν δέκα βιβλία που έχουν εκδοθεί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη τα τελευταία πέντε χρόνια και έχουν ως κεντρικό τους θέμα την ιστορία κάποιου πρόσφυγα. Για να μελετηθούν σωστά αυτά τα βιβλία αξιοποιήθηκαν κάποια ερωτήματα, σχετικά με την εικόνα, τα χαρακτηριστικά και άλλα στοιχεία του πρόσφυγα, τα οποία πρόκειται να παρουσιαστούν και να απαντηθούν μέσα στην εργασία.
Η εργασία αποτελείται από την εισαγωγή, τρία ξεχωριστά κεφάλαια και τα γενικά συμπεράσματα. Συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο δίνονται κάποια στοιχεία για την Παιδική Λογοτεχνία. Ακολουθεί το δεύτερο κεφάλαιο που παρουσιάζει μία θεωρητική εικόνα του πρόσφυγα. Το τρίτο κεφάλαιο είναι αυτό στο οποίο διεξάγεται η αναλυτική παρουσίαση των βιβλιών με σκοπό την τελική τους σύγκριση και την δημιουργία αποτελεσμάτων. Κλείνοντας αναφέρονται κάποια γενικά συμπεράσματα, σχετικά με τις πληροφορίες που παρουσιάστηκαν σε όλη την έκταση της εργασίας. Taking as a pretext the situation in Greece about the new refugee wave, created the following work. Its purpose is to study the image of refugee in modern children's literature. Ten books, which were published in Greece and Europe over the last five years and have as their central theme the history of a refugee, have been selected after research. For the correct study these books there where used some questions about the image, characteristics and other elements of the refugee, which are going to be presented and answered in the work. The work consists of introduction, three separate chapters and general conclusions. In particular, the first chapter gives some information on children's literature. The second chapter presents a theoretical picture of the refugee. The third chapter is that in which the analytical presentation of the tomes is conducted, with the purpose of the final comparison and the creation of results. In closing there are referred some general conclusions, concerning the information presented throughout the work. | en_US |