Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπιβλέπουσα Καθηγήτρια: Σέμογλου Κλειώ
dc.contributor.authorΦίλη, Ελένη
dc.contributor.otherΕξεταστική Επιτροπή: Γρίβα Ελένη
dc.date.accessioned2019-05-22T06:54:29Z
dc.date.available2019-05-22T06:54:29Z
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1295
dc.description.abstractΑπό την εποχή των Αρχαίων Ελλήνων, επισημαίνεται η χρησιμότητα της μουσικής. Ως «Μουσικοκινητική Αγωγή» ορίζεται ως ο συνδυασμός της μουσικής με την κίνηση. Οι πατέρες αυτής της μεθόδου θεωρούνται ο Emile Jaques -Dalcroze και ο Carl Orff. Σκοπός της μεθόδου αυτής είναι τα παιδιά να βιώνουν μέσα από το σώμα και την κίνηση τους νόμους της μουσικής, της μετρικής, του λόγου, του χώρου κ.λπ. Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με βασικές αρχές της μουσικοκινητικής όπως το ρυθμό, τη μελωδία, το τραγούδι, την κίνηση, το χορό και την οργανογνωσία. Από την άλλη, μέσα από τη χρήση παραμυθιών μπορούν να δημιουργηθούν διάφορα συναισθήματα στους μαθητές και να γίνει πιο ευχάριστη η μαθησιακή διαδικασία. Η ανάγνωση και η χρήση του παραμυθιού ως μέσο διαφοροποίησης της διδασκαλίας έχει ως σκοπό την ανάπτυξη της δημιουργικής έκφρασης και της δημιουργικής φαντασίας, την ψυχική εκτόνωση και την ενίσχυση της ψυχολογικής ασφάλειας των μαθητών, ώστε να μπορέσουν να εκφρασθούν και να δημιουργήσουν απερίσπαστα, σε ένα περιβάλλον ανοικτό σε νέες εμπειρίες. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία ενός μουσικοκινητικού παραμυθιού, καθώς και ο βαθμός ανταπόκρισης των μαθητών σε αυτή την εκπαιδευτική διαδικασία. Το παρόν παραμύθι εφαρμόστηκε στην Ε΄ τάξη του Δημοτικού στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Κορίνθου και οι μαθητές ανταποκρίθηκαν με μεγάλη επιτυχία. Από τα αποτελέσματα διατυπώνεται η επιτυχής εφαρμογή του παραμυθιού στην εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς και η αξία της μουσικής. Τα συμπεράσματα εστιάζονται στη χρησιμότητα αυτών, αλλά και την ανταπόκριση των μαθητών. Since the time of the Ancient Greeks, the usefulness of music has been highlighted. "Music-kinetic education" is defined as the combination of music and movement. The fathers of this method are Emile Jaques -Dalcroze and Carl Orff. The purpose of this method is for children to experience through the body and movement the laws of music, metrics, speech, space, etc. Children come in contact with basic principles of musical-kinetics such as rhythm, melody, singing, movement, dance and organognostics. On the other hand, through the use of fairy tales, various feelings can be created for students and the learning process becomes more enjoyable. Reading and using storytelling as a means of modifying teaching aims at developing creative expression and creative imagination, mental expansion and enhancing the psychological security of pupils so that they can express themselves and create unbroken themes in an environment open to new experiences. The purpose of this paper is to create a musical story, as well as the degree of pupils' response to this educational process. This fairy tale was applied to the Elementary School of Elementary School at the 8th Primary School of Corinth and the students responded with great success. The results show the successful application of fairy tale in the educational process as well as the value of music. Conclusions focus on their usefulness, but also the pupils' response.en_US
dc.format.extent68 σ.
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectΜουσικοκινητική αγωγήen_US
dc.subjectΜουσικοκινητικό παραμύθιen_US
dc.subjectΜουσικήen_US
dc.subjectΚίνησηen_US
dc.subjectΠολιτισμόςen_US
dc.subjectΕκπαιδευτική διαδικασίαen_US
dc.subjectΔημοτικό Σχολείοen_US
dc.subjectMusic-kinetic educationen_US
dc.subjectMusic-Kinetic storyen_US
dc.subjectMusicen_US
dc.subjectMovementen_US
dc.subjectCultureen_US
dc.subjectEducational processen_US
dc.subjectPrimary Schoolen_US
dc.subjectElementary Schoolen_US
dc.titleΠαίζω μουσική και μαθαίνω πολιτισμούς: ένα μουσικοκινητικό παραμύθι για όλουςen_US
dc.title.alternativeI play music and I learn cultures: A music-kinetic story for allen_US
dc.typeΠτυχιακή / διπλωματική εργασίαen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record