Search
Now showing items 1-4 of 4
Το προφίλ των μελλοντικών δασκάλων: εμπειρική διερεύνηση των Προγραμμάτων Σπουδών των ΠΤΔΕ σε επίπεδο στοχοθεσίας περιεχομένων και μεθόδευσης
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-03)
Κάθε προσπάθεια για ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης στα Πανεπιστημιακά Παιδαγωγικά Τμήματα (ΠΠΤ), εξαρτάται από την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης στους υποψήφιους εκπαιδευτικούς. Η παρούσα έρευνα ...
Η Αξιοποίηση της μεθόδου CLIL στην δημόσια ξενόγλωσση εκπαίδευση: καταγραφή των απόψεων και εμπειριών των εκπαιδευτικών των ξένων γλωσσών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017)
Η πρόσφατη εφαρμογή της Ολοκληρωμένης Εκμάθησης Περιεχομένου και Γλώσσας (ΟΕΠΓ), ή όπως αναφέρεται στην ξενόγλωσση βιβλιογραφία της μεθόδου CLIL, στα πιλοτικά σχολεία της Ελλάδας, αλλά και η ευρεία εφαρμογή της στην Ευρώπη, ...
Οι απόψεις των υποψηφίων δασκάλων (φοιτητών-τριών) για τα προγράμματα σπουδών των ΠΤΔΕ: μια απόπειρα χαρτογράφησης και συγκριτικής αποτίμησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των απόψεων των υποψήφιων δασκάλων (φοιτητών/τριών) για τα Προγράμματα Σπουδών των Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα, διερευνώνται οι απόψεις 160 ...
Οι απόψεις των υποψήφιων δασκάλων για τα προγράμματα σπουδών τους: η περίπτωση του ΠΤΔΕ Φλώρινας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-11)
Η παρούσα εργασία διερευνά τις απόψεις των υποψήφιων δασκάλων (φοιτητών) του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, για το Πρόγραμμα Σπουδών τους. Στο πρώτο μέρος της εργασίας ...