Show simple item record

dc.contributor.authorΜιχαηλίδου, Κυριακή
dc.date.accessioned2019-05-22T14:49:01Z
dc.date.available2019-05-22T14:49:01Z
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1301
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την ανάδειξη της μεθόδου της μουσικοθεραπείας στην εκπαίδευση παιδιών με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές (ΔΑΔ), με σκοπό την ανάπτυξη γνωστικών, κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων σε αυτά, αλλά και την καλλιέργεια λειτουργικών στάσεων και συμπεριφορών στα πλαίσια του σχολικού, αλλά και του ευρύτερου περιβάλλοντος δράσης τους. Πιο συγκεκριμένα, πέρα από τη βιβλιογραφική αναφορά παρατίθεται μια μελέτη περίπτωσης παιδιού στο φάσμα του αυτισμού. Περιγράφεται ο τρόπος αντίδρασής του πριν, κατά την παρέμβαση και μετά από αυτήν, που πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή του, αξιοποιώντας τη μουσική κατά τη διαδικασία, ως εξωτερικό κίνητρο με σκοπό τη συμμετοχή του στο σχολικό πρόγραμμα. Παράλληλα, περιγράφονται και οι αντιδράσεις του κατά την ακρόαση μουσικών κομματιών, καθώς και μετά από αυτήν. Τέλος, γίνεται μια σύγκριση διαφόρων πτυχών του γνωστικού, κοινωνικού και συναισθηματικού τομέα του παιδιού κατά τη διάρκεια και μετά το πέρας της παρέμβασης, σε σχέση με τις αρχικές του στάσεις, μέσω των οποίων αναδεικνύεται η συνεισφορά της μουσικής στην εξέλιξη και την καλλιέργεια του ατόμου στους τομείς αυτούς. The aim of the present work is to highlight the method of music therapy in the education of children with Pervasive Developmental Disorders (PDD) in order for them to develop cognitive, social and emotional skills, as well as to cultivate functional attitudes and behaviors at school, as well as in their everyday life. Particularly, in addition to the bibliography, a case study of a child in the autism spectrum is presented. His reactions before, during and after the intervention, which was carried out with his participation are described. During the process, music was used as an external motivation for him to participate in the school curriculum. Moreover, his reactions are also described during the listening of different kind of musical pieces, as well as afterwards. Finally, a comparison of various aspects of the child’s cognitive, social and emotional skills before and after the intervention is made, which shows the contribution of music to the evolution and cultivation of the individual sectors.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectΔιάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές (ΔΑΔ)en_US
dc.subjectμουσικοθεραπείαen_US
dc.subjectεξωτερικό κίνητροen_US
dc.subjectPervasive Developmental Disordersen_US
dc.subjectmusic therapyen_US
dc.subjectexternal motivationen_US
dc.titleΗ χρήση της μουσικής ως μέσου παρέμβασης σε μαθητές με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή (ΔΑΔ): Μια μελέτη περίπτωσηςen_US
dc.title.alternativeThe use of music as a means of intervention in pupils with Pervasive Developmental Disorder (PDD): A case studyen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record