Search
Now showing items 1-2 of 2
Η πολυτροπικότητα στην επικοινωνία μέσα από τα μάτια των παιδιών. Μελέτη περίπτωσης παιδικών διαφημιστικών μηνυμάτων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)
Η διαφήμιση αποτελεί με το πέρασμα των ετών αξιόλογο αντικείμενο ενδιαφέροντος λόγω των εμπορικών μηνυμάτων που μεταδίδει στο καταναλωτικό κοινό και ειδικότερα στα μικρά παιδιά τα οποία οδηγούν στην ανάπτυξη μίας καταναλωτικής ...
Η πολυτροπικότητα στην επικοινωνία των εταιρειών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-02)
Η χρήση πολυτροπικότητας στην επικοινωνία σε μια εταιρεία αποτελεί ένα σημαντικό
εργαλείο, με το οποίο μπορεί να διευκολυνθεί και να ενισχυθεί η αποτελεσματικότητα της
επικοινωνίας μεταξύ των εργαζομένων, συμβάλλοντας ...