Search
Now showing items 1-1 of 1
Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής για τη φωνολογική ενημερότητα των μαθητών με δυσλεξία και τους τρόπους διαχείρισής τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06)
Είναι γεγονός, πως η συχνότερη μαθησιακή δυσκολία που εμφανίζουν οι μαθητές, τα τελευταία χρόνια, είναι η δυσλεξία. Οι ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στη γλώσσα, λοιπόν, αποτελούν ένα κεντρικό εκπαιδευτικό ζήτημα, το οποίο ...