dc.description.abstract | Η πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα τον ρόλο και το επαγγελματικό προφίλ του εκπαιδευτικού σήμερα αλλά και κατά πόσο άλλαξε ο τρόπος διδασκαλίας ανά χρονικά διαστήματα. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η ανάλυση της σχολικής διαμεσολάβησης και κυρίως ο διαμεσολαβητικός ρόλος του εκπαιδευτή κατά πόσο και αν τον χρησιμοποιεί και με ποιόν τρόπο το κάνει αυτό. Στην ουσία στο παρόν κείμενο θα γίνει αναφορά σε ορισμούς και στοιχεία για το τι είναι η διαμεσολάβηση, πως δίδασκαν παλαιότερα και αν υπήρχε κάποια μορφής διαμεσολάβησης. Θα γίνει αναφορά στον Αριστοτέλη και στην ρητορική του, καθώς και την συμβολή της διαμεσολάβησης στην διαφορετικότητα. Το βασικότερο κομμάτι όμως αυτή της εργασίας είναι γιατί και ποιος είναι ο διαμεσολαβητής εκπαιδευτικός, τι ρόλο έχει μέσα στο σχολείο πως τον εφαρμόζει και τα προγράμματα διαμεσολάβησης. Στην ουσία θα γίνει λόγος για τον εκπαιδευτικό όχι ως ένα απλό επάγγελμα αλλά πώς οι πράξεις του επιφέρουν μεγάλες αλλαγές στην κοινωνία.The thesis is about the role and the professional profile of the teacher today and whether the way of teaching has changed over time intervals. The Purpose of this work is the analysis of the school mediation and, in particular, the intermediary role of the instructor whether he uses it and how it does so. In essence, there will be reference to definitions and elements of what mediation is, how it taught previously and whether there was some form of mediation. There Will be reference to Aristotle and his rhetoric, as well as the contribution of mediation to diversity. However, The main part of the work is because and who is the facilitator, what role does the school implement and the mediation programs. In fact there will be talk of the teacher who is not just a profession but his actions bring about great changes in society. | en_US |