Show simple item record

dc.contributor.advisorΤριαντάρη, Σωτηρία
dc.contributor.authorΓροσδάνη, Άννα
dc.date.accessioned2019-05-28T16:20:50Z
dc.date.available2019-05-28T16:20:50Z
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1322
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΑς διερωτηθούμε… Υπάρχει κανείς που δεν αγάπησε, αγαπά και θα συνεχίσει να αγαπά τα παραμύθια; Ο κάθε ένας από εμάς τους «μεγάλους» μαγεύονταν ως παιδί από τα παραμύθια που μας άφησαν προίκα οι γιαγιάδες και οι μαμάδες μας. Το ίδιο μαγικά είναι και για τα παιδιά σε όλο τον κόσμο και σε κάθε εποχή. Το παραμύθι ανοίγει ένα παράθυρο στον κόσμο. Οι μικροί-αναγνώστες βιώνουν νοερές καταστάσεις και ποικίλα συναισθήματα. Είναι αδιαμφισβήτητο, ότι τα παραμύθια επηρεάζουν τις παιδικές ψυχές, χτίζουν προσωπικότητες και συμβάλουν στην εξέλιξη των παιδιών βοηθώντας τα να βρουν νόημα στη ζωή. Γιατί όμως οι μικροί-αναγνώστες βρίσκουν ενδιαφέρον ένα παραμύθι; Η απάντηση είναι ότι ελκύονται από τις εικόνες και τις συνθέσεις τους. Εντυπωσιάζονται από τα χρώματα, τα σχήματα, τις αναπαριστώμενες μορφές που λειτουργούν ως φορείς μηνυμάτων με σκοπό, να καταστήσουν τα παιδιά ικανά να αντιληφθούν τον κόσμο που τα περιβάλλει. Η εικόνα, είναι ο δρόμος προς τη μετάβαση, είναι η γέφυρα που μεταφέρει μηνύματα στις συνειδήσεις των παιδιών. Το θέμα με το οποίο ασχολείται η παρούσα εργασία αφορά στη μετάδοση μηνυμάτων μέσα από την εικόνα στο σύγχρονο παραμύθι. Για τον σκοπό αυτό συλλέχθηκαν πέντε (5) παραμύθια και αναλύθηκαν πέντε (5) εικόνες. Ειδικότερα, αντικείμενα μελέτης αποτέλεσαν οι μορφές, τα χρώματα, οι γραμμές και τα σχήματα, και η σχέση εικόνας-κειμένου έτσι όπως αυτά λαμβάνουν χώρα σε κάθε μία εικόνα αντίστοιχα. Βάση της ερμηνείας αυτής διαφαίνεται ότι, το νόημα και η σημασία των παραμυθιών εξαρτώνται από τις εικόνες που τα συνοδεύουν.Let us ask ... Is there anyone who does not love, loves and will continue to love fairy tales? Each of us, the "big ones", was enchanted as a child by the fairy tales that our grandmothers and moms left us dowry. The same magic is for children all over the world and at all times. The fairy opens a window in the world. Young readers experience nerve situations and varying feelings. It is undisputed that fairy tales affect children's souls, build personalities, and contribute to the development of children by helping them find meaning in life. But why do small readers find a fairy tale interesting? The answer is that they are attracted by their pictures and compositions. They are impressed by the colors, the shapes, the representable forms that act as message carriers in order to make children aware of the world around them. The image, is the road to the transition, is the bridge that carries messages to children's consciousness. The subject deals with the transmission of messages through the image in the contemporary fairy tale. For this purpose five (5) fairytales were collected and five (5) pictures were analyzed. In particular, study objects were the shapes, colors, lines and shapes, and the image-text relationship as they occur in each image respectively. The basis of this interpretation is that the meaning and meaning of fairy tales depend on the accompanying images.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectεικόναen_US
dc.subjectμήνυμαen_US
dc.subjectπαραμύθιen_US
dc.subjectimageen_US
dc.subjectmessageen_US
dc.subjectfairy taleen_US
dc.titleΗ μετάδοση μηνυμάτων μέσα από την εικόνα στο σύγχρονο παραμύθιen_US
dc.title.alternativeContemporary tales and stories: the transmission of message through illustrations they directen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record