Show simple item record

dc.contributor.advisorΤριαντάρη, Σωτηρία
dc.contributor.authorΚαλογήρου, Παναγιώτα
dc.contributor.authorΠατσιτού, Ιωάννα
dc.date.accessioned2019-05-28T16:34:10Z
dc.date.available2019-05-28T16:34:10Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1324
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΟι άνθρωποι στην προσπάθειά τους να επικοινωνήσουν χρησιμοποιούν δύο εκφάνσεις του λόγου που λειτουργούν συμπληρωματικά μεταξύ τους: τον προφορικό και γραπτό λόγο, που μεταδίδει πληροφορίες και δεδομένα και τη γλώσσα του σώματος που εκφράζει κυρίως συναισθήματα και ενδόμυχες σκέψεις του κάθε ατόμου. Η διαδικασία αυτή χαρακτηρίζει όλα τα επίπεδα των διαπροσωπικών σχέσεων, επομένως και αυτές που αναπτύσσονται μέσα στο πλαίσιο του σχολικού χώρου. Η παρούσα εργασία, λοιπόν, ασχολείται με τη λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία στη σχολική πράξη αναδεικνύοντας τον καθοριστικό ρόλο του εκπαιδευτικού στην επίτευξη υγιούς επικοινωνιακού κλίματος στην τάξη. Ξεκινώντας από τη διερεύνηση της γενικότερης έννοιας του όρου «επικοινωνία» το συγκεκριμένο πόνημα επικεντρώνεται στις σχέσεις αλληλεπίδρασης που αναπτύσσονται κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Μέσω της εκτενούς αναφοράς στους τρόπους με τους οποίους υλοποιούνται η λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία στο σχολείο, δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στην ευθύνη που έχει ο δάσκαλος να γνωρίζει και να εφαρμόζει τις τακτικές αυτές για την πιο αποτελεσματική διαχείριση του παιδαγωγικού του έργου. Οι επισημάνσεις αφορούν την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.People in their quest to communicate use two forms of speech that complement each other: the oral and written speech, which transmits information and data, and the body language that expresses in particular feelings and intuitive thoughts of each individual. This process characterizes all levels of interpersonal relationships, and therefore those developed within the school space. The present work, therefore, deals with verbal and non-verbal communication in school practice, highlighting the key role of the educator in achieving a healthy communicative climate in the classroom. Starting from the exploration of the more general concept of "communication", the particular essence focuses on the interaction relationships that develop during the educational process. Through the extensive reference to the ways in which verbal and non-verbal communication takes place at school, particular emphasis is placed on the teacher's responsibility to know and apply these tactics to more effectively manage his pedagogical work. Highlights refer to primary education.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectλεκτική επικοινωνίαen_US
dc.subjectμη λεκτική επικοινωνίαen_US
dc.subjectεκπαιδευτικόςen_US
dc.subjectμαθητήςen_US
dc.subjectπαιδαγωγική σχέσηen_US
dc.subjectverbal communicationen_US
dc.subjectnon - verbal communicationen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectstudenten_US
dc.subjectpedagogical relationshipen_US
dc.titleΟ ρόλος του εκπαιδευτικού στην ανάπτυξη της λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση- ο διαμεσολαβητικός ρόλος του εκπαιδευτικούen_US
dc.title.alternativeThe role of the educator in the development of verbal and non-verbal communication in primary education - the mediating role of the educatoren_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record