Show simple item record

dc.contributor.advisorΜαυροπαλιάς, Τρύφων
dc.contributor.authorΜέτσιου, Δέσποινα
dc.date.accessioned2019-05-29T14:04:14Z
dc.date.available2019-05-29T14:04:14Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1330
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία διερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης γενικής αγωγής αναφορικά με τη συμπερίληψη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο. Ειδικότερα, εστιάζει στην οπτική των εκπαιδευτικών αναφορικά με τα οφέλη της συμπερίληψης στους μαθητές με ή δίχως εκπαιδευτικές ανάγκες, τις προκλήσεις που υπάρχουν και λειτουργούν ανασταλτικά στην επιτυχή εφαρμογή της συμπερίληψης, το βαθμό αξιοποίησης εξατομικευμένης ή διαφοροποιημένης διδασκαλίας και τις κυριότερες ανάγκες τους για την αρτιότερη υποστήριξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Για την επίτευξη του σκοπού της έρευνας διερευνήθηκαν οι απόψεις 123 εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που υπηρετούν σε δημόσια δημοτικά σχολεία και συγκεκριμένα στις σχολικές μονάδες του Νομού Φλώρινας και Νομού Κοζάνης. Για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο που περιλάμβανε τρία μέρη. Τα αποτελέσματα έδειξαν μια γενικότερη θετική στάση των εκπαιδευτικών απέναντι στη συμπερίληψη. Πιο συγκεκριμένα, στατιστικά σημαντική διαφορά βρέθηκε ανάμεσα στα χρόνια υπηρεσίας των εκπαιδευτικών και τη στάση τους ως προς τη συμπερίληψη. Παρατηρήθηκε επίσης, πως η ηλικία και οι γνώσεις των εκπαιδευτικών αναφορικά με ζητήματα εκπαίδευσης παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες επηρεάζουν σε σημαντικό βαθμό τη στάση τους.This paper analyzes the teachers’ beliefs of primary and general education regarding the inclusion of students with special educational needs in mainstream school. In particular, it focuses on the benefits of the inclusion in students with or without special educational needs, the challenges that hamper the successful implementation of inclusive education, the level that teachers utilize the individualized or differentiated instruction and their major needs in order to support students with special educational needs appropriately. This study has explored the views of 123 teachers who are teaching in public primary schools in two prefectures of Greece, Florina and Kozani. The research tool was used for gathering data was a questionnaire consisted of three parts. The results showed an overall positive attitude of teachers towards inclusion. More specifically, statistical significance occurred between teachers’ years of work service experience and their attitude towards inclusive education. It was also observed, that the teachers’ age and their general knowledge affect their attitude, concerning children’s education with special educational needs.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectσυμπερίληψηen_US
dc.subjectπαιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςen_US
dc.subjectαπόψειςen_US
dc.subjectεκπαιδευτικοίen_US
dc.subjectπρωτοβάθμια εκπαίδευσηen_US
dc.subjectinclusionen_US
dc.subjectchildren with special educational needsen_US
dc.subjectperspectivesen_US
dc.subjectteachersen_US
dc.subjectprimary educationen_US
dc.titleΕκπαίδευση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη συμπεριληπτική τάξη: Η οπτική των εκπαιδευτικώνen_US
dc.title.alternativeEducation of students with special educational needs in inclusive classroom: Teachers' perspectiveen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record