dc.description.abstract | Η συγκεκριμένη εργασία πραγματεύεται το θέμα της κοινωνικοποίησης του παιδιού στην προσχολική ηλικία και πιο συγκεκριμένα στη σύναψη κοινωνικών σχέσεων, ιδιαίτερα της παιδικής φιλίας. Μελετήθηκαν γνώμες και έρευνες αρκετών ερευνητών και παιδαγωγών σχετικά με τα παραπάνω θέματα, τα οποία βοήθησαν στην εξαγωγή ακόμη κάποιων συμπερασμάτων. Σε αυτό το πλαίσιο, πραγματοποιήθηκε και μια έρευνα, ένα κοινωνιόγραμμα σε παιδιά νηπιαγωγείου τα οποία ρωτήθηκαν με ποια 3 παιδιά της τάξης θέλουν και με ποια 3 δεν θέλουν να παίξουν την δεδομένη εκείνη μέρα. Φυσικά, τα αποτελέσματα υπάρχει περίπτωση να ήταν διαφορετικά αν γινόταν η έρευνα κάποια άλλη μέρα, όμως για μεγαλύτερη ακρίβεια σε κάποιες απαντήσεις ζητήθηκε και αιτιολόγηση. Η εκπόνηση αυτής της εργασίας είχε ως στόχο να δείξει την σημασία διαφόρων παραγόντων όπως η οικογένεια και η σχέση με την μητέρα και πόσο αυτά επηρεάζουν τα κριτήρια με τα οποία τα παιδιά διαλέγουν μετέπειτα τους φίλους τους. This specific thesis deals with the issue of child’s socialization in pre- school age, and specifically in establishing social relations, especially friendship between children. There have been considered opinions and researches of many scientists and pedagogues on the above issues, which helped to end up to some more inferences. At this point, a survey was also carried out, a sociogram on kindergarten children who were asked which 3 children of the class they want and which 3 they do not want to play the given day. Of course, the results could have been different if the research was done some other day, but in the order to be more accurate, in some answers there was also asked a justification. The purpose of this work was to show the importance of various factors such as family and relationship with the mother, and how much they affect the criteria with which children choose their friends later in the future. | en_US |