Χρήση του αλληλεπιδραστικού βίντεο στη διδασκαλία των κατ' εκτίμηση υπολογισμών
Abstract
Ο κύριος λόγος εκπόνησης της παρούσας εργασίας, είναι η διαμόρφωση της συμπεριφοράς που παρουσιάζουν οι μαθητές μέσα από τη διδασκαλία που σχετίζεται με την εκτίμηση και πιο συγκεκριμένα με τη χρήση των στρατηγικών εκτίμησης. Η μελέτη αυτή υλοποιείται μέσω της χρήσης του αλληλεπιδραστικού βίντεο σε κινητές συσκευές, και πιο συγκεκριμένα ‘’tablets’’. Έχει παρατηρηθεί από έρευνες, ότι η κύρια στρατηγική που χρησιμοποιούν οι μαθητές είναι η στρογγυλοποίηση. Η δική μας μελέτη έρχεται, για να αποδείξει ότι οι μαθητές μπορούν ν’ αξιοποιήσουν και άλλες στρατηγικές μέσα από τη χρήση του συγκεκριμένου αυτού μέσου. Τέτοιες στρατηγικές μπορούν να είναι η χρήση του μέσου όρου, του εμπρόσθιου άκρου, η χρήση συμβατών αριθμών, ειδικών αριθμών, όπως και η χρήση της αντιστάθμισης.