dc.contributor.author | Χλοπτσίδου, Ιωάννα | |
dc.date.accessioned | 2016-06-01T07:28:07Z | |
dc.date.available | 2016-06-01T07:28:07Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | 432 ΧΛΟ | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/136 | |
dc.description | Επόπτης: Χαράλαμπος Λεμονίδης
Βαθμολογητές: Παλαιγεωργίου Γεώργιος, Κωνσταντίνος Νικολαντωνάκης | el_GR |
dc.description.abstract | Ο κύριος λόγος εκπόνησης της παρούσας εργασίας, είναι η διαμόρφωση της συμπεριφοράς που παρουσιάζουν οι μαθητές μέσα από τη διδασκαλία που σχετίζεται με την εκτίμηση και πιο συγκεκριμένα με τη χρήση των στρατηγικών εκτίμησης. Η μελέτη αυτή υλοποιείται μέσω της χρήσης του αλληλεπιδραστικού βίντεο σε κινητές συσκευές, και πιο συγκεκριμένα ‘’tablets’’. Έχει παρατηρηθεί από έρευνες, ότι η κύρια στρατηγική που χρησιμοποιούν οι μαθητές είναι η στρογγυλοποίηση. Η δική μας μελέτη έρχεται, για να αποδείξει ότι οι μαθητές μπορούν ν’ αξιοποιήσουν και άλλες στρατηγικές μέσα από τη χρήση του συγκεκριμένου αυτού μέσου. Τέτοιες στρατηγικές μπορούν να είναι η χρήση του μέσου όρου, του εμπρόσθιου άκρου, η χρήση συμβατών αριθμών, ειδικών αριθμών, όπως και η χρήση της αντιστάθμισης. | el_GR |
dc.language.iso | other | el_GR |
dc.publisher | Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el_GR |
dc.subject | Στρατηγικές | el_GR |
dc.subject | Κατ' εκτίμηση υπολογισμοί | el_GR |
dc.subject | Νοεροί υπολογισμοί | el_GR |
dc.subject | Ευελιξία | el_GR |
dc.subject | Τρόπος σκέψης | el_GR |
dc.subject | Αλληλεπιδραστικό βίντεο | el_GR |
dc.subject | Δεκαδικοί αριθμοί | el_GR |
dc.subject | Κινητές συσκευές | el_GR |
dc.subject | Tablets | el_GR |
dc.subject | Πλατφόρμα επεξεργασίας βίντεο | el_GR |
dc.subject | αλληλεπίδραση | el_GR |
dc.subject | Interaction | el_GR |
dc.subject | Strategies | el_GR |
dc.subject | Mental culculation | el_GR |
dc.title | Χρήση του αλληλεπιδραστικού βίντεο στη διδασκαλία των κατ' εκτίμηση υπολογισμών | el_GR |
dc.type | Other | el_GR |