Show simple item record

dc.contributor.authorΧλοπτσίδου, Ιωάννα
dc.date.accessioned2016-06-01T07:28:07Z
dc.date.available2016-06-01T07:28:07Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other432 ΧΛΟ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/136
dc.descriptionΕπόπτης: Χαράλαμπος Λεμονίδης Βαθμολογητές: Παλαιγεωργίου Γεώργιος, Κωνσταντίνος Νικολαντωνάκηςel_GR
dc.description.abstractΟ κύριος λόγος εκπόνησης της παρούσας εργασίας, είναι η διαμόρφωση της συμπεριφοράς που παρουσιάζουν οι μαθητές μέσα από τη διδασκαλία που σχετίζεται με την εκτίμηση και πιο συγκεκριμένα με τη χρήση των στρατηγικών εκτίμησης. Η μελέτη αυτή υλοποιείται μέσω της χρήσης του αλληλεπιδραστικού βίντεο σε κινητές συσκευές, και πιο συγκεκριμένα ‘’tablets’’. Έχει παρατηρηθεί από έρευνες, ότι η κύρια στρατηγική που χρησιμοποιούν οι μαθητές είναι η στρογγυλοποίηση. Η δική μας μελέτη έρχεται, για να αποδείξει ότι οι μαθητές μπορούν ν’ αξιοποιήσουν και άλλες στρατηγικές μέσα από τη χρήση του συγκεκριμένου αυτού μέσου. Τέτοιες στρατηγικές μπορούν να είναι η χρήση του μέσου όρου, του εμπρόσθιου άκρου, η χρήση συμβατών αριθμών, ειδικών αριθμών, όπως και η χρήση της αντιστάθμισης.el_GR
dc.language.isootherel_GR
dc.publisherΠαιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel_GR
dc.subjectΣτρατηγικέςel_GR
dc.subjectΚατ' εκτίμηση υπολογισμοίel_GR
dc.subjectΝοεροί υπολογισμοίel_GR
dc.subjectΕυελιξίαel_GR
dc.subjectΤρόπος σκέψηςel_GR
dc.subjectΑλληλεπιδραστικό βίντεοel_GR
dc.subjectΔεκαδικοί αριθμοίel_GR
dc.subjectΚινητές συσκευέςel_GR
dc.subjectTabletsel_GR
dc.subjectΠλατφόρμα επεξεργασίας βίντεοel_GR
dc.subjectαλληλεπίδρασηel_GR
dc.subjectInteractionel_GR
dc.subjectStrategiesel_GR
dc.subjectMental culculationel_GR
dc.titleΧρήση του αλληλεπιδραστικού βίντεο στη διδασκαλία των κατ' εκτίμηση υπολογισμώνel_GR
dc.typeOtherel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record