Ενσώματη μάθηση, φυσικές διεπαφές και γεωμετρία στο Δημοτικό Σχολείο
Abstract
Σκοπός της έρευνας ήταν η αξιολόγηση ενός επιτραπέζιου παιχνιδιού βασισμένο στη χρήση απτικών διεπαφών από υποψήφιους δασκάλους. Ειδικότερα, οι φοιτητές έπαιξαν ένα παιχνίδι που κατασκευάστηκε με την πλακέτα makey – makey και τους ζητήθηκε να σχηματίσουν εταιρικά γεωμετρικά σχήματα. Επιπρόσθετα, η παρούσα εργασία περιλαμβάνει έννοιες του κλάδου της γεωμετρίας και των σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας. Τέλος, στην εργασία περιέχονται η μακέτα του παιχνιδιού, το πρόγραμμα που σχεδιάστηκε για τη λειτουργία αυτού, φωτογραφίες από τους φοιτητές που έπαιξαν το παιχνίδι, καθώς και οι αναλύσεις από το ερωτηματολόγιο που τους δόθηκε με σκοπό να το αξιολογήσουν.The purpose of this research was to evaluate a board game on the use of tactile interfaces by prospective teachers. In particular, the students played a game made with the makey – makey board and were asked to form corporate geometric shapes. In addition, the present work includes concepts of the field of geometry and modern teaching methods. Finally, the work includes the game model, the program designed to run it, photos of the students who played the game, and the analyzes from the questionnaire that given to evaluate it.