dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την ανάπτυξη της πολυπολιτισμικής επίγνωσης των παιδιών της πρωτοσχολικής ηλικίας με τη χρήση ειδικά διαμορφωμένου εκπαιδευτικού υλικού που σχεδιάστηκε για αυτό το σκοπό. Παράλληλα δίνεται βάση στην εξέλιξη των τεσσάρων γλωσσικών δεξιοτήτων των παιδιών μέσα από την επιτέλεση δραστηριοτήτων και ομαδικών παιχνιδιών που κεντρίζουν το ενδιαφέρον τους και οδηγούν στη δημιουργία ενός θετικού και ευχάριστου κλίματος στην τάξη. Σε ένα ήδη πολυπολιτισμικό περιβάλλον όπως αυτό της Ελλάδας, καθώς και η έλευση χιλιάδων προσφύγων στη χώρα, η ανάγκη αποδοχής του διαφορετικού και η αρμονική συνύπαρξη είναι πιο επίκαιρες από ποτέ. Μέσω του υλικού που δημιουργήθηκε, τα παιδιά έρχονται σε επαφή με δέκα διαφορετικές χώρες και κυρίως με τον πολιτισμό τους. Αποκτούν γνώσεις, εμπειρίες και αναπτύσσουν καλύτερες διαπροσωπικές σχέσεις με τους συμμαθητές τους με απώτερο σκοπό την καλλιέργεια του σεβασμού προς τους άλλους και την ισότητα.The present work deals with the development of multicultural awareness of children of early age, using specially designed educational material for this purpose. At the same time, it is based on the development of the four language skills of children, through the performance of activities and group games that stimulate their interest and lead to the creation of a positive and happy climate in the classroom.
In an already multicultural environment, like Greece’s, as well as with the advent of thousands of refugees in the country, the need to accept the different and the harmonious coexistence is more relevant than ever. Through the material designed, the children come in contact with ten different countries and mainly with their culture. They acquire knowledge, experience and develop better interpersonal relationships with their peers with the ultimate goal of cultivating respect for others and equality. | en_US |