Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπέτσας, Ιωάννης
dc.contributor.authorΣατάκη, Δάφνη
dc.date.accessioned2019-07-04T16:16:41Z
dc.date.available2019-07-04T16:16:41Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1420
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΟ στόχος της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των εκπαιδευτικών διαδικασιών και εμπειριών ενός ενήλικου ατόμου με ειδικές ανάγκες μέσω μίας αυτοβιογραφικής συνέντευξης. Αυτός ο τύπος συνέντευξης δεν παρέχει στον συνομιλητή ένα συγκεκριμένο και τυποποιημένο ερωτηματολόγιο, αλλά η συνέντευξη ρέει μέσω αυτού, ο οποίος εξιστορεί τις δυσκολίες που έχει βιώσει με όποιο τρόπο επιλέξει. Στην περίπτωση αυτή το ενήλικο άτομο που ενεπλάκη για την ολοκλήρωση της πτυχιακής μου εργασίας είναι η Μαρία, μία κοπέλα με σύνδρομο DOWN που κατάφερε μέσω των ενδοσχολικών εξετάσεων να εισαχθεί στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, στο Τμήμα Νηπιαγωγών. Η περίπτωση της Μαρίας είναι αξιέπαινη και αξιοσημείωτη, καθώς είναι η πρώτη κοπέλα με σύνδρομο DOWN που κατόρθωσε μέσω σκληρής δουλειάς και προσπάθειας την εισαγωγή της σε Πανεπιστήμιο. Γι’ αυτό το λόγο, ήταν τιμή μου να «συνεργαστώ» μαζί της σε αυτήν την ξεχωριστή εμπειριά. Στην αυτοβιογραφική λοιπόναυτή συνέντευξη, η Μαρία αφηγείται την ζωής της μέχρι τώρα, περιγράφει τις δυσκολίες, αλλά και τις χαρές που της έχουν τύχει, κυρίως όμως επικεντρώνεται στα εκπαιδευτικά της χρόνια (από το Δημοτικό μέχρι τώρα στο πρώτο χρόνο του Πανεπιστημίου) και με την κριτική της σκέψη τα σχολιάζει. Σημαντικότερες και γενικότερες αξίες που αναδύονται από την αυτοβιογραφία της Μαρίας είναι η συνεχής προσπάθεια για την ολοκλήρωση ενός σκοπού, όσο δύσκολος και αν μοιάζει, η αυτοπεποίθηση και σιγουριά για την επίτευξή του, αλλά και τέλος η αξιοθαύμαστη στήριξη της οικογένειας και των κοντινών ανθρώπων, όπου χωρίς αυτήν τα πράγματα δεν θα εξελίσσονταν με τον ίδιο θετικό τρόπο, όπως κύλησαν για την Μαρία.Through this bachelor’s thesis, I am trying to investigate the educational process and experiences of an adult with special abilities, via an autobiographic interview. This kind of interview does not give the interviewer a specific and standardized questionnaire, but gives the informant the chance tostorytelling, to narrate the difficulties she faced in any way the informant chooses. In this case, the informant is Maria, a girl with DOWN syndrome, who through the exams in the Highschool, she managed to get in the University of Western Macedonia, at the Department of Early Childhood Education. Maria, as a case study, is laudable and remarkable, due to the fact that she is the first woman with DOWN syndrome, who through hardworking, managed to get in the University. For that reason, it was an honor for me, to “collaborate” with her to this outstanding experience. In this autobiographic interview, Maria narrates her life until these days, describes the difficulties and also the graces happened to her, but she especially focuses to her educational years in school (from primary school until the first year of the University) and she comments those years with her critical thought. The most important and general values that emerge from this autobiography of Maria, is the continuous effort to accomplish a target, no matter how hard it could be, the confidence so as to be accomplished, and , in the end, the remarkable support of her family and close friends, without which, things would not have been escalated with the same positive way, that escalated for Maria.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectαυτοβιογραφική συνέντευξηen_US
dc.subjectσύνδρομο Downen_US
dc.subjectεκπαιδευτικά ζητήματαen_US
dc.subjectπανεπιστήμιοen_US
dc.subjectαποδοχήen_US
dc.subjectautobiographical interviewen_US
dc.subjectsyndrome downen_US
dc.subjecteducational issuesen_US
dc.subjectuniversityen_US
dc.subjectacceptanceen_US
dc.titleΖητήματα εκπαίδευσης ατόμων με σύνδρομο Down: βιογραφική προσέγγισηen_US
dc.title.alternativeCritical educational issues of people with Down syndrome: a biographical approachen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record