Show simple item record

dc.contributor.advisorΚωτσαλίδου, Ευδοξία
dc.contributor.authorΚατρακάρη, Δήμητρα
dc.date.accessioned2019-07-04T16:27:42Z
dc.date.available2019-07-04T16:27:42Z
dc.date.issued2018-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1421
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Σχολή: Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία αναλύονται οι προϋποθέσεις της ένταξης των νηπίων με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος στο γενικό σχολείο . Το βασικό ερώτημα είναι τι πραγματικά συμβαίνει στην πράξη στην Ελληνική κοινωνία και αν οι συνθήκες βοηθούν την επιτυχημένη υλοποίηση προγραμμάτων ένταξης στο νηπιαγωγείο. Το πρώτο κεφάλαιο ασχολείται με το θεωρητικό πλαίσιο της Διαταραχής Αυτιστικού Φάσματος. Σκοπός του είναι ο αναγνώστης να ενημερωθεί για την φύση της συγκεκριμένης διαταραχής και τις δυσκολίες που ένα άτομο αντιμετωπίζει. Το δεύτερο κεφάλαιο είναι αυτό που σχετίζεται με την σχολική ένταξη. Αρχικά ορίζεται η έννοια της καθώς αποτελεί έναν αρκετά αμφιλεγόμενο όρο. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε είναι η βιβλιογραφική έρευνα. Η μελέτη του θέματος πραγματοποιήθηκε μέσα από την επισκόπηση άλλων ερευνών και την παράθεση των αποτελεσμάτων τους. Παρουσιάστηκαν οι παράγοντες που επηρεάζουν την διαδικασία της ένταξης, τι συμβαίνει στην ελληνική κοινωνία στο θέμα αυτό αλλά και οι αλλαγές που θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν. This thesis analyzes the requirements that a general school should follow in order to succeed aν integration program to pupils with Autistic Spectrum Disorder into the kindergarten. The key question that this thesis tries to answer is what really happens in Greek society and whether the conditions help to successfully implement the integration programs. The first chapter deals with the theoretical framework of the Autistic Spectrum Disorder. Its purpose is to inform the reader about the nature of this particular disorder and the difficulties that a person with this disorder faces. Lastly, the second chapter is about school integration. At the beginning of the chapter, there is a definition of the concept as it is a quite controversial term. The method followed is bibliographic research. The study of the subject was carried out by reviewing other surveys and quoting their results. Τhe factors that influence the integration process , the Greek situation on this subject and the changes that could be made are presented in the second chapter.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectδιαταραχή αυτιστικού φάσματος (Δ.Α.Φ.)en_US
dc.subjectαυτισμόςen_US
dc.subjectένταξηen_US
dc.subjectνηπιαγωγείοen_US
dc.subjectautism spectrum disorderen_US
dc.subjectautismen_US
dc.subjectinclusionen_US
dc.subjectkindergartenen_US
dc.titleΗ ένταξη των παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (Δ.Α.Φ.) στο ημερήσιο πρόγραμμα του νηπιαγωγείουen_US
dc.title.alternativeThe inclusion of children with Autism Spectrum Disorder (A.S.D.) in the daily cirriculum of kindergartenen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record