dc.description.abstract | Με βάση τις θεωρητικές προσεγγίσεις και την ανάλυση των πολυποίκιλων θεμάτων διδασκαλίας της γλώσσας, προτείνεται στο παρακάτω κείμενο μια σειρά από παραδείγματα και τρόπους γλωσσικής εφαρμογής στην τάξη, με κύριο άξονα την αξιοποίηση των τραγουδιών, των ποιημάτων και των κειμένων της Ποντιακής γλώσσας. Παρόλα αυτά, είναι σημαντικό να τονιστεί πως σε μια μελλοντική διδακτική εφαρμογή δεν θα χρησιμοποιηθούν αυτούσια ποντιακά κείμενα, αλλά διάφορες παραλλαγές τους, όπως κλασικά ποντιακά παραμύθια στη κοινή νεοελληνική και η αξιοποίηση του μουσικού πλούτου και των ποιημάτων από συγγραφείς και μουσικούς/στιχουργούς. Ο κύριος στόχος της εργασίας είναι να γίνει κατανοητό πως μέσω γραπτών κειμένων και προφορικού λόγου τα νήπια μπορούν να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιο τους, να συμπεριλάβουν καινούριες λέξεις και να κατανοήσουν την ύπαρξη διαφορετικών διαλέκτων ανά περιοχή της Ελλάδας. Based on the theoretical approaches and the analysis of the various thematic fields of language teaching, a series of examples and ways of language application are proposed in the text below, focusing on the utilization of the songs, poems and texts of the Pontic language. However, it is important to emphasize that in a future teaching application, Pontian texts and variations of them will not be used, such as the classic Pontian tales in Modern Greek and the exploitation of musical wealth and poems by writers and musicians / lyricists. The main aim of the work is to understand that students through written and rational reason enrich their vocabulary, include new words and understand the existence of different dialects by region of Greece. | en_US |