Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπέτσας, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚωνσταντινίδου, Ελπίδα
dc.date.accessioned2019-07-10T14:26:09Z
dc.date.available2019-07-10T14:26:09Z
dc.date.issued2019-06
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1443
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης-Εκπαιδευτική Ηγεσίαen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα ερευνητική μελέτη αποσκοπεί στο να μελετήσει τις επιπτώσεις που έχει επιφέρει η οικονομική κρίση στην εκπαίδευση καθώς και να αναδείξει τους τρόπους με τους οποίους οι Διευθυντές/ριες προσπαθούν να αντιμετωπίσουν αυτές τις επιπτώσεις και να προωθήσουν αισθήματα αλληλεγγύης στους μαθητές τους. Στην έρευνα, η οποία διεξήχθη με τη διαδικασία της ποιοτικής μεθόδου έρευνας και τη χρήση ατομικών, ημιδομημένων συνεντεύξεων, συμμετείχαν 10 Διευθυντές/ριες Δημοτικών Σχολείων του Δήμου Κιλκίς. Η ανάλυση των δεδομένων έδειξε ότι η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει την καθημερινότητα του ανθρώπινου δυναμικού του σχολείου, μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς και τις σχολικές μονάδες του Δήμου σε υλικοτεχνικό κυρίως επίπεδο και όχι τόσο έντονα σε εκπαιδευτικό προσωπικό. Με τα μέσα που διαθέτουν οι Διευθυντές/ριες και σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, με Συλλόγους και τοπικούς φορείς προσπαθούν να ξεπεράσουν όποια προβλήματα προκύπτουν και να προωθήσουν στους μαθητές τους την αλληλοβοήθεια και την αρμονική συμβίωση στο σχολικό περιβάλλον. This research study aims to study the impact of the economic crisis on education and to highlight the ways in which School Principals are trying to face these impacts and promote feelings of solidarity to their students. In the survey that was conducted with the process of qualitative research and the use of individual, semi-structured interviews, 10 Elementary School Principals of the Municipality of Kilkis have participated. Data analysis showed that the economic crisis has influenced the everyday life of school’s human resources, students and teachers, as well as the school units of the Municipality at a technical material level and not so much th quantity of the teaching staff. By the means at their disposal and in cooperation with teachers, Associations and local players the School Principals are trying to overcome any problems that arise and to promote mutual aid to their students and harmonious cohabitation in the school environment.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςen_US
dc.subjectοικονομική κρίσηen_US
dc.subjectεκπαιδευτική ηγεσίαen_US
dc.subjectδιαχείριση κρίσεωνen_US
dc.subjecteconomic crisisen_US
dc.subjecteducational leadershipen_US
dc.subjectcrisis managementen_US
dc.titleΟι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στη σχολική καθημερινότητα όπως τις βιώνουν οι διευθυντές δημοτικών σχολείωνen_US
dc.title.alternativeThe impact of the economic crisis in school daily routine as experienced by primary school headmastersen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record