Show simple item record

dc.contributor.authorΤσαγκαλίδου, Ελένη
dc.date.accessioned2016-06-02T08:45:03Z
dc.date.available2016-06-02T08:45:03Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other423 ΤΣΑ
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/144
dc.description112 σ. Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Αλευριάδου Αναστασίαel_GR
dc.description.abstractΠερίληψη Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνηθεί το είδος αλλά και η ποσότητα της κοινωνικής στήριξης που παρέχεται σε μαθητές με προβλήματα όρασης από τους συμμαθητές τους στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Το πεδίο της έρευνας αποτέλεσαν τέσσερεις νομοί της Μακεδονίας και το Ηράκλειο Κρήτης. Μεθοδολογικά ακολουθήθηκε μία ποσοτική προσέγγιση, κατά την οποία εξετάστηκαν μαθητές με και χωρίς προβλήματα όρασης, μέσα από ένα ερωτηματολόγιο κλειστού τύπου. Ακολούθως συγκρίθηκαν οι απαντήσεις των δύο ομάδων από τις οποίες όμως δεν προέκυψαν στατιστικά σημαντικά αποτελέσματα. Από τα συμπεράσματα της έρευνας προέκυψε, ότι υφίσταται και παρέχεται σε ένα ικανοποιητικό βαθμό πρακτική και συναισθηματική στήριξη στους μαθητές με προβλήματα όρασης από τους συμμαθητές τους, αλλά και ότι παρουσιάζεται αξιοσημείωτη σύγκλιση στις απαντήσεις των δύο πλευρών. Προτείνεται περαιτέρω έρευνα στο συγκεκριμένο αντικείμενο μέσα από την επιλογή μεγαλύτερου δείγματος και την χρήση μιας ποιοτικής προσέγγισης. Abstract Aim of this study was to be investigated so much the forms (qualities) as much as the quantity of the social support that is provided to students with visual impairments by the classmates of them in primary education (K-12). The field of the inquiry was five departments of Greece: (four departments from the area of Macedonia and the department of Heraklion of Crete). Methodologically the quantity approach was used. Thus the participants (students with visual impairment and their classmates) were completed a questionnaire which consists of close-ended questions. Subsequently, the answers of both groups (students with visual impairment & classmates of them) were correlated but none statistically significant results were found. The conclusions were so much that students with visual impairment are provided with a satisfactory level of emotional and practical support from their schoolmates as much as that there is a remarkable congruity between the answers of both groups. The proposal for future research is the repentance of the study with a wider sample and the use of a quality based approach.el_GR
dc.language.isootherel_GR
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel_GR
dc.subjectΕκπαίδευσηel_GR
dc.subjectΤύφλωσηel_GR
dc.subjectΠροβλήματα όρασηςel_GR
dc.subjectΚοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξηel_GR
dc.subjectEducationel_GR
dc.subjectBlindnessel_GR
dc.subjectVision problemsel_GR
dc.subjectSocial and emotional developmentel_GR
dc.titleΔιερεύνηση μορφών πρακτικής και συναισθηματικής στήριξης μαθητών με προβλήματα όρασης από τους συμμαθητές τους, στην γενική εκπαίδευσηel_GR
dc.typeOtherel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record