Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαλογήρου, Γεωργία
dc.contributor.authorΓρηγοριάδου, Δήμητρα
dc.date.accessioned2019-07-17T13:15:06Z
dc.date.available2019-07-17T13:15:06Z
dc.date.issued2018-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1464
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστήμες της Αγωγής: Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσαςen_US
dc.description.abstractΣήμερα, τα ενδιαφέροντα και οι καταναλωτικές προτιμήσεις του κοινού είναι περισσότερο πολύπλοκα και σύνθετα, καθώς οι άνθρωποι «βομβαρδίζονται» από χιλιάδες μηνύματα καθημερινά από όλα τα μέσα προσπαθώντας να αποσπάσουν την προσοχή τους και κατά συνέπεια την κατανάλωση του προϊόντος που προβάλλουν. Η διαφήμιση εκπέμπει ταυτόχρονα σε πολλούς δέκτες (αγοραστές, καταναλωτές) μηνύματα και ποικίλα μέσα με σκοπό να πείσει το αγοραστικό κοινό. Για να είναι περισσότερο επιτυχημένη η διαφήμιση θα πρέπει να καθοριστούν αντικειμενικοί στόχοι πριν την δημιουργία της, γιατί στο βαθμό που αυτοί υλοποιούνται αξιολογείται η αποτελεσματικότητα του προγράμματος. Η αποτελεσματικότητα των διαφημιστικών μηνυμάτων είναι δύσκολο να υπολογιστεί λόγω των πολλών παραγόντων που την επηρεάζουν. Η διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιήσει αρκετά μέσα για να επιτύχει την αποστολή της ανάλογα με την αγορά-στόχο που έχει, την αποτελεσματικότητα του μέσου και το κόστος που είναι διατεθειμένη να πληρώσει η επιχείρηση. Η εκτέλεση του διαφημιστικού μηνύματος μπορεί να γίνει με πολλούς και διάφορους τρόπους (χιούμορ, συγκινησιακά φορτισμένες εικόνες, διάσημα πρόσωπα, αναφορά χαρακτηριστικών του προϊόντος). Μερικά επικοινωνιακά στοιχεία που χρησιμοποιούνται στις διαφημίσεις είναι η εικόνα που έχει βασικό ρόλο στη δημιουργία μιας διαφήμισης, η γλώσσα που χρησιμοποιείται είναι συνήθως απλή και άμεση για να πετύχει την προσοχή του κοινού και, τέλος, το χρώμα, προκαλεί διαφορετικά οπτικά ερεθίσματα και κατ’ επέκταση εκφράζει διαφορετικά συναισθήματα. Στην παρούσα εργασία γίνεται μια εκτενής ανάλυση διαφημιστικών μηνυμάτων που εκπέμπουν από διάφορα μέσα επικοινωνίας και ενημέρωσης χρησιμοποιώντας μεθόδους, όπως επίκληση στην αυθεντία, στο συναίσθημα, στη λογική και κάποια ρητορικά σχήματα. Ακόμα, σε αυτές τις διαφημίσεις αναλύεται διεξοδικά ο ρόλος των δύο φύλων και πώς προβάλλονται ανάλογα με το κοινό που στοχεύουν να προσελκύσουν οι διαφημιστικές εταιρείες.Nowadays, the interests and the consumptive preferences of the public are more complicated and complex, as consumers are being bombarded everyday by thousands of messages from all the media outlets that are trying to distract them and consequently lead them to the consumption of the product that they are displaying. Advertisement is simultaneously broadcasting to a multitude of receivers (buyers and consumers) multiple messages and various media, with aim of convincing the public audience.  In order for advertising to be more successful, objective goals need to be set before its creation, since the effectiveness of the program is assessed by the effectiveness of the goals that have been set beforehand. Moreover, the effectiveness of advertising messages can’t be easily calculated due to the many various factors that affect it. Advertising is able to use each time a multitude of mediums in order to be successful, according to the target market, the effectiveness of the medium and the costs that the company is willing to pay. The advertising message can be composed in various ways (humor, emotionally charged images, famous people, product characteristics report). Some communicative elements that are used in advertising are: the image that plays a key role in the creation of an advertisement, the language that is used is usually simple and direct so it can be appealing to the audience and finally the element of color that causes different visual stimuli and hence expressing different feelings. Through this particular paper,  is being conducted an extensive analysis of advertising messages emanating from various means of communication and information which use methods such as invocation of authority, emotion,logic and some rhetorical figures. In addition, the role of two genders and the way that they are depicted, as well as the way that they are being targeted by advertising agencies, is thoroughly analysed through the chosen ads.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectδιαφήμισηen_US
dc.subjectεπικοινωνιακά στοιχείαen_US
dc.subjectδύο φύλαen_US
dc.subjectρητορικά σχήματαen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectadvertisementen_US
dc.subjectcommunicative elementsen_US
dc.subjectgenderen_US
dc.subjectrthetorical figuresen_US
dc.titleΗ ρητορική του διαφημιστικού μηνύματοςen_US
dc.title.alternativeThe rhetoric of advertisingen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record